Motorrijbewijs, wie ook?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:49

Ik ben even niet aan het rijden. Ongelukje met m'n paard gehad paar weken terug, linker grote teen gekneusd en de nagel er af. En dat de dag voor mijn avb :-( . Geen examen dus! Ga pas na de winterstop weer rijden, zou nu nog niet kunnen schakelen denk ik, beetje te gevoelig. Hopelijk kan ik in februari of maart weer rijden en heb ik voor de zomer mijn rijbewijs :o .

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:51

Angelkisssss schreef:
Ik ben even niet aan het rijden. Ongelukje met m'n paard gehad paar weken terug, linker grote teen gekneusd en de nagel er af. En dat de dag voor mijn avb :-( . Geen examen dus! Ga pas na de winterstop weer rijden, zou nu nog niet kunnen schakelen denk ik, beetje te gevoelig. Hopelijk kan ik in februari of maart weer rijden en heb ik voor de zomer mijn rijbewijs :o .

Auwwww, waarom moet je dat nou zeggen over die nagel! Als iemand een gespleten nagel heeft of een nagel verloren is, geeft dat zo'n akelig gevoel!!
Beterschap!!

Mijne staat in winterstalling. Heb geen 'extra pekelbrik' voor de tussentijd en alleen een leren pak :brr: :brr:

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:05

Haha sorry! Maar zoals iedereen reageerd, iieuw, auw, vies! Zo is het ook echt, haha!
Het gaat gelukkig steeds beter, maar was echt verkeerde timing.

Leren pak is wel erg koud nu! Wachten dus tot de lente begint.

WestBest

Re: Motorrijbewijs, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:41

Ik rij ook nog gewoon :j
Ik ben verkeerd geadviseerd toen ik drie jaar geleden, als complete leek, een leren pak kocht. Met het gevolg dat hij erg ruim zit en ik er nog veel kleding onder kan doen :D
Ik heb trouwens ook textiel, maar leer zit me toch lekkerder.

Balen van je misgelopen examen! (En beterschap met je teen)

Succes met het examen!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:35

oeh, spannend, Ik zal voor je duimen

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:23

joyce_90: succes met je examen!

heb vandaag ook weer even fijn een rondje gereden, het was echt super fijn weer!
Scheelt dat ik ook een textiel pak heb.. moet zeggen dat ik mijn leren pak wel veel fijner vind..

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:04

owjeeaaah! Morge heb ik gewoon mijn motorrijbewijs al een jaar! betekend dus dat ik nog maar 1 jaartje met 25 kw hoef te rijden! :D Yes!

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 09:47

Dat schiet al lekker op :)

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 12:12

Mijn motor staat nu in de garage, vind het veel te koud nu. Ik hoop dat mijn vader volgend jaar ook een motor kan kopen, dan kunnen we mooi samen rijden. Met lekker weer erbij :P

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:04

Bedankt voor de succeswensen. Het heeft geholpen, want ik ga morgen naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen! Wiehoeeejjjj ben echt zo blij. En opgelucht dat ik niet aan het nieuwe rijbewijs meer hoef te denken, had ik echt niet tof gevonden (met een zware motor al voor de deur op wacht). Dus weer of geen weer, deze dame zit volgende week op haar eigen motor om een rondje te tuffen!!!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:07

Gefeliciteerd!!!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:10

joyce_90 schreef:
Bedankt voor de succeswensen. Het heeft geholpen, want ik ga morgen naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen! Wiehoeeejjjj ben echt zo blij. En opgelucht dat ik niet aan het nieuwe rijbewijs meer hoef te denken, had ik echt niet tof gevonden (met een zware motor al voor de deur op wacht). Dus weer of geen weer, deze dame zit volgende week op haar eigen motor om een rondje te tuffen!!!

Gefeliciteerd!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:00

Hier nog een motor rijder. Heb m al 11 jaar en rijd nog steeds. Nog nooit een auto gehad alles op de 2 wieler.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:03

Trekt de trailer toch wat lastig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:29

joyce_90 schreef:

Gefeliciteerd!!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:41

Gefeliciteerd!!! En heel veel plezier volgende week met je eerste ritje op je eigen motor!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:45

Gefeliciteerd! :D

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:48

Toppie!! Welkom bij de club

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:52

joyce_90 schreef:

Gefeliciteerd !!!!!

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:00

Gefeliciteerd!

Mochten we ooit met de bokkers een rondje rijden is de groep weer met 1 toegenomen :D

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 00:46

WestBest schreef:
Trekt de trailer toch wat lastig :+

Daar zijn oplossingen voor :Y)

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:55

Zo, het motorseizoen komt toch echt een beetje op zijn eind. Net nu ik mijn rijbewijs heb gehaald haha. Nou zullen er vast nog prachtige dagen tussen zitten, ook in de winter! Gister mijn rijbewijs wezen halen op het stadhuis in een tussenuur, gelijk met de motor terug naar school haha. 's Avonds met mijn vriend nog een klein rondje gereden, in hagel, wind en een temperatuur van 1,5 graad. Maar dat boeit allemaal niet, ik heb lekker een stukje gereden ghehe!

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:16

Ik heb volgende week mijn eerste AVB examen, hopelijk gaat het door alleen de kans is klein.
Mijn AVD staat gepland voor begin jan. dus moet hopen dat alles door gaat en ik de 1e keer slaag dan heb ik de oude regels nog net :)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:23

oei, dat zal er zich om hangen inderdaad. ik zal voor je duimen.
jij durft wel zeg, je avd al plannen voordat je avb geweest is, wat nou als je het niet haalt of niet doorgaat? de kosten heb je wel al betaald voor je avd, die zul je niet terugkrijgen of toch wel?
let er wel op dat je je rijbewijs daadwerkelijk in handen moet hebben voor 19 januari, als je bv 18 januari slaagt heb je 19 januari nevernooitniet je rijbewijs in handen vanwege de aanvraag en dan val je alsnog buiten de boot

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:21

Haha dankje.
Mijn rijschool heeft ze beide gelijk aangevraagd ivm. de tijd/regels.
Als ik mijn avb niet haal of het niet door gaat kan ik mijn avd nog afzeggen, tot nu toe heb ik ook nog geen rekening gehad.
Ik heb met mijn theorie een papier mee gekregen met de nieuwe regels van het cbr en daar staat op :
dat als je het rijbewijs 18 januari aanvraagt het ook nog goed, het moet voor de 19e aangevraagt zijn dan heb je de oude regels nog wel.
Maar ik heb 10 jan. avd dus dat moet qua aanvragen wel kunnen, het is alleen de avb afwachten.