Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Angelkisssss schreef:Ik ben even niet aan het rijden. Ongelukje met m'n paard gehad paar weken terug, linker grote teen gekneusd en de nagel er af. En dat de dag voor mijn avb :-( . Geen examen dus! Ga pas na de winterstop weer rijden, zou nu nog niet kunnen schakelen denk ik, beetje te gevoelig. Hopelijk kan ik in februari of maart weer rijden en heb ik voor de zomer mijn rijbewijs.
joyce_90 schreef:Bedankt voor de succeswensen. Het heeft geholpen, want ik ga morgen naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen! Wiehoeeejjjj ben echt zo blij. En opgelucht dat ik niet aan het nieuwe rijbewijs meer hoef te denken, had ik echt niet tof gevonden (met een zware motor al voor de deur op wacht). Dus weer of geen weer, deze dame zit volgende week op haar eigen motor om een rondje te tuffen!!!
joyce_90 schreef:Bedankt voor de succeswensen. Het heeft geholpen, want ik ga morgen naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen! Wiehoeeejjjj ben echt zo blij. En opgelucht dat ik niet aan het nieuwe rijbewijs meer hoef te denken, had ik echt niet tof gevonden (met een zware motor al voor de deur op wacht). Dus weer of geen weer, deze dame zit volgende week op haar eigen motor om een rondje te tuffen!!!