Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) of minder krijgen, maar ze krijgen goedkopere brokken (en dus mindere kwaliteit mag ik aannemen).
vriendlief is hovenier en eet meer dan een gemiddelde mens. Als ik japanse noodles maak van de honig dan gaat dat helemaal op. Eten we met zijn 2en van en op het pak staat voor 4 personen.
aardappels kook ik wel altijd een grote hoeveelheid van zodat we de dag eens gebakken aardappeltjes hebben. Zondag hadden we broodjes gezond, en de dag eens was nog veel sla, tomaat enz over dat we nog een salade hebben gemaakt voor erbij. En macaroni maak ik altijd een grote portie van, zodat vriend er 2 dagen van kan eten, aangezien ik nu tijdens.mijn zwangerschap geen macaroni meer binnen krijg gehouden.

Na het koken maak ik dan porties voor in de vriezer. Super handig!

Sheran schreef:Ik probeer 'naar omstandigheden lekker' te koken en vind dat een leuke uitdaging. Ik ga dus niet speciaal iets lekkers halen maar probeer iets moois te maken met de dingen die we toch al hebben
Soms krijg je dan hele creatieve combinaties en soms zijn die nog extreem lekker ook!

)
Zal ook nooit bij een ander iets eten/drinken als ik niet weet wanneer het open is gegaan.

Kan me niet echt herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt stond!
)