HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:07

Ja bij mij werkt het dus ook gewoon slecht, maar ik heb hem pas een halfjaar.. Als ik een bericht typ laat hij letters weg, en krijg ik dus compleet andere woorden. Ik heb alleen geen verzekering dus denk dat ik gewoon pech heb.. Maar waarschijnlijk ligt het dus wel aan het scherm en niet aan een vol geheugen? :\

i_risss

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:09

Moet wel zeggen dat hij dat niet altijd doet, maar het scherm werkt vaker niet dan goed..

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:29

Ik had ook zoiets met mijn Wildfire S, had heb ook pas een halfjaar. Moet nog terug naar de winkel, waarschijnlijk valt dit nog gewoon binnen de garantie. Je zou het in ieder geval kunnen proberen.

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:30

Hee iemand nog meer problemen met htc desires die constant opnieuw opstarten ? En wat kan je er aan doen ? Ook mijn bereik is heeeeel slecht .

Ik zit overegins bij hi

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:32

i_risss schreef:
Moet wel zeggen dat hij dat niet altijd doet, maar het scherm werkt vaker niet dan goed..

Heb je de gevoeligheid van je scherm al eens ingesteld? Kan heel goed zijn dat het daarom gebeurt....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:33

ravvie schreef:
Hee iemand nog meer problemen met htc desires die constant opnieuw opstarten ? En wat kan je er aan doen ? Ook mijn bereik is heeeeel slecht .

Ik zit overegins bij hi

Dat doen ze omdat er geen bereik is.
Ik heb zelf eens een paar keer opnieuw opgestart omdat ik geen bereik had. Nou, toen was het hek van de dam hoor...
Op den duur heb ik 'm uitgezet voordat hij zelf weer uit ging. En na een uur ofzo weer opgestart, toen was het klaar.

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:35

Janine1990 schreef:
ravvie schreef:

Ik zit overegins bij hi

Dat doen ze omdat er geen bereik is.
Ik heb zelf eens een paar keer opnieuw opgestart omdat ik geen bereik had. Nou, toen was het hek van de dam hoor...
Op den duur heb ik 'm uitgezet voordat hij zelf weer uit ging. En na een uur ofzo weer opgestart, toen was het klaar.

Maar het is echt elke dag stuk of 5 keer en soms op een slechte dak 10 x achter elkaar

Ik vind het maar raar, ik heb met al mijnmobieltjes bij zelfde provider bereik gehad . Behalve met deze :s

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:37

ravvie schreef:
Maar het is echt elke dag stuk of 5 keer en soms op een slechte dak 10 x achter elkaar

Ik vind het maar raar, ik heb met al mijnmobieltjes bij zelfde provider bereik gehad . Behalve met deze :s

Hmm, dat is inderdaad wel heel apart. De mijne heeft het na die ene keer nooit weer gedaan.
Al eens op google gezocht? Lijkt me namelijk niet iets waarmee jij de enige bent...

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:41

ravvie schreef:
[

Ook dit heb ik met mijn Wildfire S. Was het zo zat dat ik een nieuwe telefoon heb gehaald. Denk dat ik deze of volgende week even naar de winkel ga, hopelijk valt het nog binnen de garantie. Heb dit wel vaker gehoord over de HTC, mijn vorige telefoon had hier soms ook last van, maar niet zo erg als dit. Hoelang heb je de telefoon al? Wellicht eens een bezoekje aan de winkel brengen?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:45

Dat heeft ook te maken met slecht contact van de batterij. Tenminste, dat is bij mijn htc desire Z wel zo. Heel irritant, de mijne gaat ook om de haverklap uit. Ik vind het een fijn toestel om mee te werken, maar hij is zo traag als dikke stront en gaat om de haverklap uit. Mijn vriend heeft een htc evo 3d en die heeft er ook weleens vastloop problemen mee. Voor mijn geen htc meer, ik ga weer terug naar Samsung :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:33

Mijn Desire Z gaat het steeds meer begeven, naast regelmatig uitvallen, vastlopen en geen namen meer bij contacten doet nu ook de i van m'n toetsenbord het niet goed meer :') Of ik krijg niks of ik krijg ii :D

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:35

Voordat ik mijn contactenlijst geopend heb, ben ik hetgene wat ik er wilde doen alweer kwijt :D

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 01:18

Janine1990 schreef:
i_risss schreef:

Heb je de gevoeligheid van je scherm al eens ingesteld? Kan heel goed zijn dat het daarom gebeurt....

Ja maar die is zeker weten goed, hij loopt nu al een dag zonder problemen weer en dan werkt het scherm prima..

Maar vraag me af of dit wel aan de snelheid zou kunnen liggen, want ik krijg wel gewoon berichten binnen. Ik kan alleen zelf niet normaal typen :\

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:07

Weet iemand een linkje waar ik Windows Phone 8 kan downloaden zodat ik dat op mijn HD2 kan zetten? Heb er momenteel android op maar wil graag WP8 op (jajaa, nieuwsgierig) maar kan niet een site vinden waar je het besturingssysteem kan downloaden.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:27

30 november is uitgekomen dat iemand dat gelukt is, maar dat het nog niet af is. Hou XDA-Developers in de gaten, als het uitkomt vind je het als eerste daar :)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:18

Kan iemand mij helpen? Ik heb nu eindelijk(!) Android op mijn Htc touch hd, maar de camera doet het niet, dan moet ik de mobiel telkens weer helemaal opnieuw opstarten, en toen was er nog een probleem, want telkens als ik m'n mobiel uit doe en dan weer aan staat die weer in windows ipv Android.. Help?!!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:59

Thomas schreef:
Ess_Ramona schreef:
Ik heb nu sinds een maandje de HTC One x. Man wat een fijn ding zeg :D

Hey! Heb je ook nadelen gevonden aan de telefoon? :)

Ik heb m sinds eind juni en he enige nadeel dat ik ben tegengekomen is dat hij bijv Facebook even niet trekt omdat die teveel vraagt, hij internet ineens uitschakelt. Maar omdat dat het enige is vind ik het niet vervelend. Bij lange Facebook Messenger gesprekken wil ie nog wel eens heel warm worden. Verder niks! Ben er nog altijd zeer blij mee!

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:46

Plzz weet iemand een goede Android versie voor een HTC Touch HD?? Ik heb er nu 1 die telkens opnieuw geinstalleerd moet worden, en de camera doet het niet |(

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:49

Ik heb sinds een maandje de HTC One X+, de verbeterde versie van de gewone One X....daarbij heb ik geen problemen met Facebook! Echt een super ding!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:08

Jihoeee, hier spreekt de trotse bezitter van een HTC 8S :D

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 15:30

Ik heb vanochtend de HTC Desire C gekocht, maar het lampje van de meldingen doet het niet... Iemand een idee of het aan de instellingen ligt? Anders ga ik morgen maar weer even langs..

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:30

xBalou schreef:
Plzz weet iemand een goede Android versie voor een HTC Touch HD?? Ik heb er nu 1 die telkens opnieuw geinstalleerd moet worden, en de camera doet het niet |(

Iemand???!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:35

Ik ben er ondertussen achter dat de HTC Desire wel zo'n lampje heeft, maar de Desire C niet, probleem opgelost, haha.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 11:27

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:45

Ik heb voor mijn nieuwe abbo vanaf 18 feb de HTC Desire X besteld, mensen die ervaringen hebben met deze telefoon?