Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ravvie schreef:Hee iemand nog meer problemen met htc desires die constant opnieuw opstarten ? En wat kan je er aan doen ? Ook mijn bereik is heeeeel slecht .
Ik zit overegins bij hi
Janine1990 schreef:ravvie schreef:Hee iemand nog meer problemen met htc desires die constant opnieuw opstarten ? En wat kan je er aan doen ? Ook mijn bereik is heeeeel slecht .
Ik zit overegins bij hi
Dat doen ze omdat er geen bereik is.
Ik heb zelf eens een paar keer opnieuw opgestart omdat ik geen bereik had. Nou, toen was het hek van de dam hoor...
Op den duur heb ik 'm uitgezet voordat hij zelf weer uit ging. En na een uur ofzo weer opgestart, toen was het klaar.
ravvie schreef:Maar het is echt elke dag stuk of 5 keer en soms op een slechte dak 10 x achter elkaar
Ik vind het maar raar, ik heb met al mijnmobieltjes bij zelfde provider bereik gehad . Behalve met deze :s
ravvie schreef:[
Maar het is echt elke dag stuk of 5 keer en soms op een slechte dak 10 x achter elkaar
Ik vind het maar raar, ik heb met al mijnmobieltjes bij zelfde provider bereik gehad . Behalve met deze :s
Janine1990 schreef:i_risss schreef:Moet wel zeggen dat hij dat niet altijd doet, maar het scherm werkt vaker niet dan goed..
Heb je de gevoeligheid van je scherm al eens ingesteld? Kan heel goed zijn dat het daarom gebeurt....
Thomas schreef:Ess_Ramona schreef:Ik heb nu sinds een maandje de HTC One x. Man wat een fijn ding zeg
Hey! Heb je ook nadelen gevonden aan de telefoon?