Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veerledec

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:30

Jakkes Lillytjuh. In mijn ouderlijk huis is tijdens de bouw ook een aantal keer ingebroken, bouwmaterialen en de CV-ketel waren het doelwit. Toen is mn vader er maar alvast gaan slapen, dus die heeft daar een half jaar in een huis in aanbouw geslapen in z'n eentje, maar het hielp wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:32

Das ook vervelend Veerle! Maar als dat werk is het prima!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:38

Destino schreef:
Ik vraag me echt af wat die mensen bezielt.. :=

Tja dat denk ik bij heel veel dingen die je in het nieuws hoort ;)

Ik heb net de foto van de bestelde vloer op A3 uitgedraaid en ben helemaal <3

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:39

Ja dat ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:42

Wat een heerlijk weer is het he!

Evnetjes laatste dagje, maar och wat hebben we al twee heerlijke weekenden gehad!

Vanmiddag werken, ga appelflappen bakken met mijn mentorkindjes. Daarna een uurtje vmbo 4 en aan het end nog even uurtje huiswerkbegeleiding. Das niet veel bijzonders haha

Denk vanavond even de antracietgrijze wanden verven. Zijn er maar 2 dus dat moet vanavond wel te doen zijn.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:44

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:53

Het weer zit ons id mee *D
Hopelijk dit weekend ook weer, dan hebben we het laatste feest in ons huidige huis *\o/*

En mijn neefje (bijna 5) en nichtje (bijna 3) blijven logeren dus ik moet deze week een hoop ruimen boven, de kamers staan nl vol met gepakte dozen, lege dozen, inpakmateriaal, aangeschafte spullen voor de nieuwe woning. En dan ga ik vanaf volgende week radicaal inpakken :+ althans op de meest minder mooie dagen natuurlijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:54

oo vanaf morgen komen er minder mooie dagen Miep hihi

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:59

Maar misschien is het van het weekend wel weer mooi ;)

Uhm (tja moeten toch on topic blijven) we hebben ook definitief gekozen dat we gaan voor de witte lederen hoekbank *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:01

Oe mooi Miep! ben benieuwd!!

Wij gaan in het paasweekend zeker over hoor ik nu. Goede vrijdag zijn we beide vrij en gaan we alles wat niet zwaar is en in de auto past vast overhuizen. Paar keer op en neer met dozen. Zaterdags willen we alles over doen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:09

Dat klinkt heel goed die verhuisplannen van jullie.

Wij moeten echt op een zondag verhuizen, we wonen nu aan een heel druk winkelcentrum en op zaterdag kan je daar al bijna je auto niet kwijt, laat staan een vrachtwagen :+
Maar ons nieuwe appartement is in de binnenstad, aan een redelijk drukke doorgaande weg maar die is ook heel smal, en heel druk met auto's in de parkeervakken dus dat wordt nog een gedoe %)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MMMDPEYT.jpg
Bank en ja :o die :O man hoort er ook bij _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:19

miep1979 schreef:
Dat klinkt heel goed die verhuisplannen van jullie.

Wij moeten echt op een zondag verhuizen, we wonen nu aan een heel druk winkelcentrum en op zaterdag kan je daar al bijna je auto niet kwijt, laat staan een vrachtwagen :+
Maar ons nieuwe appartement is in de binnenstad, aan een redelijk drukke doorgaande weg maar die is ook heel smal, en heel druk met auto's in de parkeervakken dus dat wordt nog een gedoe %)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MMMDPEYT.jpg
Bank en ja :o die :O man hoort er ook bij _O-

hihi dat overhuizen wordt nog een hele sport!
Wij kunnen hier voor de deur eigenlijk altijd terecht en in het nieuwe huis ook wel.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:30

Ja |( en mijn intrek hier was echt zo fantastisch dus daar moeten we nu voor boeten ;)

Ik woonde boven het winkelcentrum, mijn "man" tegenover het winkelcentrum, tussen onze woning zat een parkeerterrein van circa 50 meter :7 dus einde klusavond (23:00) naar mijn huis, ik douche, vriendlief dozen overlopen naar de nieuwe woning, dan ging hij douchen en ik nieuwe dozen inpakken :Y) en daarna heel even samen op de bank hangen

Overigens hebben wij waarschijnlijk minimaal 1 grote bus ter beschikking tijdens de verbouw periode dus proberen we wel elke keer iets mee te gaan nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:32

Wij verhuizen met de bus van het bedrijf van mijn ouders en met mijn trailer. Daar kan zo akelig veel in!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:47

Deed ik de vorige keer ook, maar omdat we met de verkeersituatie zitten willen we 1 x met de vrachtwagen van mijn werk rijden, restant knal ik ook over met bus en/of trailer :+

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:37

Trailer heb ik ook al schoon haha heb al best wat dozen oververhuisd met de stationwagen! Ideaal! Mijn ibiza staat al een week stil haha wel helemaal ondergepoept helaas! Wij gaan nog ff rondje bouwmarkt doen! Eens kijken of ik vanavond foto's kan posten!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:45

Leuk he vogeltjes boven je auto :+

Wij hebben laminaat besteld. Thanks to Kriel hebben wij dus nu hetzelfde laminaat besteld :D
Witte geborstelde den van quick step. Had eerst 2 andere voorbeelden meegenomen, maar die stonden allebei eigenlijk net niet.
Vandaag is vriendlief met zijn broer bezig geweest om de muren van de woonkamer en de keuken te sausen.
Maar de keukenmuren moeten geloof ik nog wel een keer. Daar zit zo'n vage kleur op dat het niet in 1 keer dekt helaas.
En ik werd vandaag gebeld dat de gordijnen van de woonkamer nog wel 2 weken op zich laten wachten.
Dat is al een keer uitgesteld, dus ik heb nu maar gevraagd of ze het katoen nog moesten plukken. Sjonge jonge zeg :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:48

Hier gebruiken we ook gewoon de trailer en eventueel nog een aanhanger.. Of bij droog weer alleen de aanhanger, maar we hoeven ook maar 2-3 km, dus dat scheelt :D verder nemen we gewoon iedere x als we heen gaan al een auto vol mee.. Scheelt ook al enorm denk ik :j

Gister ook ff kameraad van vriendlief gesproken, werkt bij Karwei.. Als we komen wanneer hij aan het werk is krijgen we 15% korting! Altijd fijn om te weten ;)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:51

Ben benieuwd Youngster! foto's :D
enne je gordijnen ook bij de Hema besteld misschien??? wij hebben de gordijnen uiteindelijk bijna gratis gekregen := dus even flink gaan zeuren, krijg je misschien ook nog wel wat korting ;)

handig zulke vrienden relaxed :)

Ik heb gisteren m'n huis in Pasen gestoken (nou ja, m'n tv meubel alleen hihi), erg leuk!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:11

Meld zich ook weer in het nieuwe topic voor inspiratie voor onze nieuwe woning.

Heeft iemand ervaring met de muurstickers?

Wij verhuizen dit keer ook met de trailer.
De vorige keer hadden we daarnaast ook nog een grote bus.

@ miep, je kan ontheffing aanvragen, hebben wij ook gedaan, wij woonde ook in het centrum, en mocht gewoon op het voetpad parkeren.
Ervoor gezorgd dat de paaltjes weg gehaald waren, zodat we het pad op konden rijden.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:21

@Attitude thanx voor deze tip, paaltjes hoeven niet weg gehaald te worden.
Ga het even overleggen met VVE en anders met gemeente :+
En ik had al bedacht om anders te proberen wat parkeerplaatsen af te zetten met palen van mijn werk.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:02

Iemand een winkel waar je leuke kliko stickers kunt kopen? Vandaag maar eens gebelt met de afvaldienst van de gemeente want we gaan er vanaf woensdag wonen maar wil dan graag ergens heen kunnen met mn afval zonder het elke keer in de auto naar mn schoonouders te moeten brengen! hahaha Maandag staan ze voor mn deur!

Zag trouwens een erg leuk veulen voorbij komen! Super lief!!!!

Wij wilden vandaag plinten gaan zetten met de plinten-vriend. Deed de zaagbank nogal vreemd...... dus eind van de week nieuwe poging! Dan moet het er maar in als de meubels al staan! We zijn ze in ieder geval maar vast gaan schilderen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:23

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:42

youngster schreef:
Leuk he vogeltjes boven je auto :+

Wij hebben laminaat besteld. Thanks to Kriel hebben wij dus nu hetzelfde laminaat besteld :D
Witte geborstelde den van quick step. Had eerst 2 andere voorbeelden meegenomen, maar die stonden allebei eigenlijk net niet.
Vandaag is vriendlief met zijn broer bezig geweest om de muren van de woonkamer en de keuken te sausen.
Maar de keukenmuren moeten geloof ik nog wel een keer. Daar zit zo'n vage kleur op dat het niet in 1 keer dekt helaas.
En ik werd vandaag gebeld dat de gordijnen van de woonkamer nog wel 2 weken op zich laten wachten.
Dat is al een keer uitgesteld, dus ik heb nu maar gevraagd of ze het katoen nog moesten plukken. Sjonge jonge zeg :roll:

Och, getuigt gewoon van het feit dat ik een goede smaak heb :D
Wrijf die er maar even in :P ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:56

Kriel PROFICIAT!!!

Fijne verjaardag gehad?

Hier is het boven nu echt klaar! De antraciet uren hebben we vroeg in de avond gedaan. Daarna lekker even in de tuin op het gras gelegen hihi.

Daarna alle plastic van de vloeren, plinten terug en de deurstijlen verf vrij gemaakt :)
Vriendje de stopcontacten weer teruggeplaatst.

Zitten nu te wachten op de keukenman. Die komt de keuken ophalen om te spuiten. Zou om 2200 hier zijn dus zal ze wel zijn!