Ze had als foto'tje iets wat op 3 paarden leek, dus dat zei ik. En dat bleek zo te zijn .. en toen gingen we over paarden praten & kwamen we op bokt uit
Er is update voor je GMail. Eens kijken of er grote verschillen zijn. Ik zie dat je nu iig kunt kiezen om maar deel te pushen naar je telefoon. Scheelt ook weer data-verbruik, maar dan moet ik toch echt eens een keer alles goed gaan labelen...
Mijne Cherrr Ik kon net geen woord maken, dacht ik.. totdat ik PE IS zag staan en een N in mijn balkje. En nu speelt diegene niet verder.. hahaha straks kom ik raar over hahaha.
Wordfeud is leuk inderdaad!! Jammer dat mijn tegenstanders (5 ofzo ) niet zoveel doen
Jullie hebben zeker allemaal een HTC ofzo? ik heb een blackberry en kan dit spel niet vinden!
Chubby
Geplaatst: 29-07-11 10:25
Dreamy schreef:
Mijne Cherrr Ik kon net geen woord maken, dacht ik.. totdat ik PE IS zag staan en een N in mijn balkje. En nu speelt diegene niet verder.. hahaha straks kom ik raar over hahaha.
Ik ben feronia
Karin_88
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 10:26
Blackberry werkt helaas niet op android.. Die heeft een eigen besturingssysteem en market..