Jargeau schreef:Hallo allemaal,
ik lees al een tijdje mee om ideeen op te doen, want hopelijk krijg ik binnen nu en een paar maanden eindelijk een huurhuisje.
Ik heb al bijna helemaal bedacht hoe ik het wil. Wil donkerbruine meubels waarschijnlijk van de Hemnes serie van de Ikea (ligt er wel aan hoe licht de ruimte is), een donkergrijze hoekbank en dan witte muren en 1 muur grijs (hoe donker ligt weer aan de ruimte). Maar nu ben ik er nog niet uit welke kleur vloer daar mooi bij is. Wil wel laminaat. Iemand van jullie die een idee heeft, of nog beter een voorbeeld? Heb zelf geen idee. Vind een donkere vloer wel heel mooi maar ben bang dat het dan te donker word allemaal. Wit is geen optie, word mij te snel vies.
Hoihoi,
Ik heb ook meubels uit de Hemnes serie, donkerbruin/zwart. En een donkergrijze hoekbank. Verder zijn al mijn muren wit, mijn kozijnen en deuren zwart. Op de vloer heb ik (redelijk) hoogpolig offwhite vloerbedekking. (Lag er nog in, en is nog erg netjes, maar zou ook niet mijn keuze zijn geweest aangezien ik er rustig met mijn paardenschoenen overheen banjer).
Ik denk zelf dat een licht laminaat erg mooi zou staan, licht grijs of dat white wash laminaat? Denk ook det het met vies worden wel mee zal vallen, laminaat is gemakkelijk en snel schoon te maken.