Hoop dat het morgen weer opgelost is. Op mijn werk bellen we allemaal met vodaphone en zonder telefoon kunnen we weinig...... (extreem trouwens dat je zo afhankelijk bent van een telefoon.....)
T stomme is, als hij t doet is t minder erg, maar als ie t niet doet, dan denk je er elke keer aan en ga je je ergeren..
Kipje39
Geplaatst: 18-11-09 23:03
Ik kan sinds een half uurtje weer bellen, maar smsjes die ik van vanmiddag moet ontvangen heb ik nog niet binnen gehad... Pffff balen... (vooral van die ene jongen) Ik heb nog een ander nummer dus ik kon wel bellen met mijn andere telefoon maar toch daarvoor heb ik geen abbo bij vodafone.. En nou niet bepaald dat ik de laaste tijd echt te spreken ben over hun...
Marnixx
Geplaatst: 18-11-09 23:04
Ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden.. Krijg geen smsjes en kan ze niet versturen!
Vanmiddag deed hij het plots weer. Net nog een 3 kwartier met manlief aan de telefoon gehangen, en nu net wil ik mijn ouders bellen dat ik veilig thuis ben gekomen en om te vragen hoe het met mijn zoontje is (die logeert een paar nachtjes bij opa en oma) En nu doet dat stomme ding het dus weer niet..
Rond 18u leken de problemen hier opgelost. Manlief heeft met rond 18.30u gewoon gebeld (beide vodafone). Het SMS-je dat ik even later heb verstuurd is ook gewoon aangekomen, welliswaar met vertraging. Toen ik net tegen 22u een SMS-je probeerde te versturen duurde het weer lang en kreeg ik een telefoontje met een streep erdoor te zien, die heb ik de hele dag niet gezien gehad. Uiteindelijk werd het SMS-je wel gewoon verstuurd, leek het.
Bij mij heeft de hele dag gewoon Vodafone NL in mijn beeldscherm gestaan.
Ingerr
Geplaatst: 18-11-09 23:15
ik kan nu wel bellen en smsen maar mensen kunnen mij niet bellen heb van deze dag 1 smsje gekregen maar moet er nog 4 krijgen! en dat ene smsje die was al 50 min. onderweg! hopelijk lossen het snel op!
ze hebben wel netjes een bericht als je belt naar 1200! over de storing!
ik doe het nog steeds, heb ik net nog even gecheckt! Vaag zeg, dat bij sommige van jullie hij het eventjes gedaan heeft en nou niks meer? 1 ding is zeker, vodafone scoort hier geen punten mee....