_San87_ schreef:Het is ruim, maar niet echt geschikt voor dubbele bewoning?
Nee, en ook niet geschikt te maken. We hebben al getekend en gekleurd op plattegronden, maar komen er niet uit. Dus dat wordt 'm niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:_San87_ schreef:Het is ruim, maar niet echt geschikt voor dubbele bewoning?
Nee, en ook niet geschikt te maken. We hebben al getekend en gekleurd op plattegronden, maar komen er niet uit. Dus dat wordt 'm niet.
IndianSu schreef:Ik meld me hier ook, wij zijn ook op zoek naar een nieuwe woning. Ik dacht dat de huizenmarkt inmiddels alweer wat bekoeld was, maar dat blijkt toch tegen te vallen. We zouden vandaag bij ons (denken we) droomhuis gaan kijken, maar ik werd vanochtend helaas gebeld dat het huis gisteravond verkocht isHuis stond net een week te koop..
Lotte_Wessel schreef:Hutcherson ik zou zelf denk ik ook liefst een maand ruimte hebben om te verhuizen. Zelf al wel paar keer verhuist tussen huur woningen en dan zijn twee weken toch snel voorbij, helemaal als je nog even wil schilderen, schoonmaken, andere huis opruimen, dat soort dingen.
Toch wisselend dus qua huizen. Ongelovelijk dat je zoveel nog hebt overboden en nog niet de hoogste was MaritB. Toch maf! Huis waar wij dus een oog op hebben, is instapklaar, energielabel gisteren binnen gekregen van huis (was eerst F) maar nu A++ dus ook goed energie label. Zitten alleen dus mega schuren aan (3x zo groot als huis) die helemaal aangepakt moeten worden. Ramen rot, gaten in dak, ongeïsoleerd. Dus ene kant kun je er zo in, huis deel geheel geïsoleerd, maar andere kant veel werk om de schuren aan te pakken. Ben benieuwd! Eerst hypotheek adviseur spreken morgen, en dan huis weer bekijken.
MelanieB schreef:Succes Lottewessel!
Weten waar je aan toe bent met hypotheek adviseur is wel erg fijn.
Word je eventuele bieding ook serieuzer genomen als je alles al duidelijk uitgezocht hebt.
Wij zijn ook super blij met service van de aankoopmakelaar die gewoon alles voor ons heeft geregeld en mee ging naar bezichtigen, onderhandelen etc.
Blijft toch een spannende aangelegen.
Hier nu eindelijk de hypotheek officieel geaccepteerd
Dolgelukkig mee.
Wij hebben 10 dagen om over te verhuizen naar hoeven maar 1 muurtje te schilderen verder allen meubels over te verhuizen dus tijd zat voor ons.
Huur is al opgezegd. (Eind juni nog huurhuis en 20 juni sleutel nieuwe huis).
Qua overbieden; wij hebben uiteindelijk 16 over geboden. Huis is wel echt af instap klaar.
Huizenmarkt koelt voor bepaalde prijsklasses idd maar weinig af.
Vervelend en frustrerend is dat Eileen!
96Laura schreef:Wij zijn inmiddels ook weer gestopt met actief zoeken (zeggen we nu). Twee weken geleden een bod 16.500 boven de vraagprijs gedaan, maar er zaten maar liefst 4 partijen boven ons bod. Hebben de makelaar gevraagd of het huis bewust laag in de markt gezet was omdat we deze wijk niet goed kenden qua verkoopcijfers maar dit was een reëele prijs geweest.. Ging om Rijkerswoerd in Arnhem, vraagprijs 350.000. Het geeft teveel teleurstelling keer op keer en eigenlijk kunnen we nu goed sparen, dus richten we ons daar maar op.