Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Vrienden loterij, brrr. Heeft me veel moeite gekost om er weer vanaf te komen. Niet bellen maar mailen iig. De enige die wint is de loterijgeld kun je beter investeren, dat levert je zeer waarschijnlijk meer op uiteindelijk. Zegt degene die al een tijdje heeft meegespeeld met wat loterijen
Prairy schreef:Goed bezig Giolli! Heb je al een spaardoel voor jezelf bedacht? Dat helpt ook vaak heel goed om impuls aankopen te minderen.
Ik wil volgende maand proberen om maximaal 100 euro aan boodschappen uit te geven. 28 maart gaan we naar Curaçao en de vriezers zitten tot hun strot toe vol. Die wil ik graag een stuk leger hebben, ook voor groente en fruit dat er van de zomer weer in moet.
Het geld dat we dan besparen kunnen we op Curaçao mooi uitgeven aan restaurants uitproberen
PSvanLot schreef:Prairy schreef:Vrienden loterij, brrr. Heeft me veel moeite gekost om er weer vanaf te komen. Niet bellen maar mailen iig. De enige die wint is de loterijgeld kun je beter investeren, dat levert je zeer waarschijnlijk meer op uiteindelijk. Zegt degene die al een tijdje heeft meegespeeld met wat loterijen
Ik heb al een keer duizend euro gewonnen en maak veel gebruik van de museumkaart.
Regelmatig een klein prijsje gewonnen.