Uiteindelijk ben ik trouwens gezwicht voor de verleiding en heb ik ook maar een kneusjesbox besteld. Spannend!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:tessyke wat leuk al die avocadoboompjes! Ik wil ze binnenkort ook eens zelf op proberen te kweken uit een pit. Hoe heb jij dat gedaan? Pitje half in water en met genoeg wortels kamerplant potgrond in?
liekec schreef:Bij welke tuincentra kopen jullie die hygrometers? Ik wil ook! (En ik wil ook per ongeluk plantjes meenemen)
Chanen schreef:Fair schreef:Baby Epi zag er wel wat zielig uit vergeleken met mega epi.
Ja hé uh... het is en blijft wel een kneusjesbox! En die epipremnum is ook echt enorm. Ik wist niet dat ze zo groot konden worden.
In vergelijking met jouw kneusje is mijn stekje trouwens helemaal een kneus, met z'n twee blaadjes.
Je hebt je huis overigens wel erg leuk gestyled.
tessyke schreef:Mijn begoniabladeren zet ik trouwens op water, dat geeft meer zekerheid dan gewoon op grond
magda_90 schreef:Dat blijkt. Ik lees wel maar een bij lees post krijgen jullie deze keer niet.
xIrlijn schreef:Tessyke jouw post![]()
Ervaring met de kneusjesbox in België heb ik niet, maar op de site staat dat ze ook in België en Luxemburg bezorgen. Ik heb gezien dat mijn plantenbox bij een distributiecentrum vlakbij mijn huis is gehaald, dus ik verwacht dat ze het dichtstbijzijnde centrum zullen kiezen en van daaruit de box bezorgen. Ik zou in elk geval niet bang zijn voor verlepte plantjes i.v.m. reistijd of iets![]()
Je hebt trouwens helemaal gelijk. Ik kijk nu op internet en alle action filialen zijn dicht. Ben ik blij dat ik niet gegaan ben en nu weet dat dat ook niet meer hoeft!
Quir, wat gek.. Lijkt alsof het blad in z'n geheel geel wordt en niet vanaf de buitenkant? Enige ervaring die ik heb met zulke bladeren is dat ik ze te veel voeding had gegeven. Prachtige plant wel weer... Ik hoop dat iemand anders tips heeft om hem gezond te houden!