Wij hebben ook de Verkade hazelnoten. Maar ligt nog netjes in de kast. Ik heb mijn man al gezegd dat die niet voor hem alleen is, anders is ie zo weg. Ik had wel geluk, alle scoupys in één keer kunnen halen bij de Coop.
Banyu
Geplaatst: 06-03-19 17:17
FrNo schreef:
Wij hebben ook de Verkade hazelnoten. Maar ligt nog netjes in de kast. Ik heb mijn man al gezegd dat die niet voor hem alleen is, anders is ie zo weg. Ik had wel geluk, alle scoupys in één keer kunnen halen bij de Coop.
Oh top, bedankt voor de tip, heb nog staan van laatst inderdaad maar rijst is heel geduldig Ga zo even naar de AH, de kaas halen, de rijst dan, die maggi gevallen ook maar meenemen geef ik die wel weer weg Gratis is altijd goed haha.
Rijst gaat niet snel kapot, toch waren alle verpakkingen met tht september 2019. Ik eet het gerust daarna nog, maar toch...
Bij jullie ook zo?
Half volkoren is trouwens half zilvervliesrijst half gewone witte. Ben er zelf niet zo'n fan van, zilvervliesrijst, gebruik voornamelijk pandan of basmatirijst.
Maar ach, als ik er niks mee doe kan m'n moeder er wel wat mee als ze bijv hachee eten oid. Dan merk je het minder qua structuur en mondgevoel.
Rijst zal echt niet bederven. En ik eet zilvervlies rijst juist omdat het volgens mij gezonder is. wit plakt wat meer. Wel lekker ook. Ha hem ook halen.