Een paar weken geleden heb ik 7 dvd's van David Attenborough gekocht. Waren dat alle dvd's of heb ik er toch een paar gemist? Ze zijn zo mooi, dat ik zeker wil weten of ik de hele serie echt heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkersjakie schreef:Ohh dat durf ik echt niet te zeggen ... sorry.
xZiva_ schreef:die komen in een gemengde doos binnen.. dus of dat ze allemaal zijn kunnen de medewerkers niet weten
pimaude schreef:ik heb ook de camera gehaald! al even mee gespeeld! je kunt hem roteren op de app, dus op afstand naar R, L, hoog en laag! ook kun je praten door het apparaat, erg leuk haha. het beeld valt me ook duizend keer mee.
[ [url=m/LkzWWU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AzmNFc.jpg]Afbeelding[/url] ]
pimaude schreef:lovelucy ja haha!:p toen zat ik die foto te maken! heb er meteen een voor vriendin gekocht! hoop hem in de trailer te kunnen gebruiken als ik daar stroom kan maken!
tinkersjakie schreef:pimaude schreef:lovelucy ja haha!:p toen zat ik die foto te maken! heb er meteen een voor vriendin gekocht! hoop hem in de trailer te kunnen gebruiken als ik daar stroom kan maken!
Hij werkt toch met WiFi. Dat heb je niet in de trailer lijkt mij. Of zie ik iets over het hoofd.
Zou ook wel 1 willen voor ik mijn stallen maar daar heb ik geen WiFi daarom nog niet gekocht