He ash ook jarig. Gefeliciteerd! Ik ken heel veel mensen die op 18 januari jarig zijn:+
Ik ben alleen helemaal niet fit echt balen.
Wij hebben als tussen oplossing voor de badkamer gekozen om nu alles te verven en het bad te laten spuiten. Badkamer is verder nog prima en duurt nog wel even voor er een nieuwe in komt, maar de oude wordt nu toch een beetje smoezelig en dus moeilijk schoon te maken. Op internet wat rond gezocht en het is wel mogelijk. Heb vriendlief op pad gestuurd om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn. Kan ik mooi op de bank liggen
Kentaro
Geplaatst: 18-01-14 18:58
He sakkia, jij ook van harte!! Hoop dat je toch nog een beetje een leuke verjaardag hebt! Is jullie bad ingebouwd?? Als deze makkelijk te verwijderen is, zou ik persoonlijk liever een goedkoop ander bad erin zetten dan deze te verven
saroanda
Geplaatst: 18-01-14 19:25
Vandaag onze fotowall weer angevuld en het halletje verandert. Eerst stond er een grote lompe kapstok. De nieuwe is van de ikea en zelf wit gespoten, hartjeshaakjes voor de jassen van m'n zoontje. En een postcard bord met ptt print opgehangen.
Die in het halletje? De witte met grijze letters? Bij de action
_Lotte
Geplaatst: 19-01-14 12:03
@ Sammiej, bij deze een foto plinten, en een stukje van de rest van mn appartement
Gefeliciteerd Marley! Hierboven ziet het er ook erg gezellig uit!
Kentaro
Geplaatst: 19-01-14 14:56
Lotte, wat schitterend!!! Lijkt wel een plaatje uit een woonmagazine (alleen een beetje jammer van je plakgootje op het plafond... )
Anoniem
Geplaatst: 19-01-14 15:08
Wauww lotte wat mooi!!
Marley van harte
Ik zit gesetteld ondertussen , alleen telefoon is leeg dus halve foto's . Er hangen nu gele gordijnen , en de rode stoel staat voor de kachel en poes haar radiotorbed hangt aan de kachel. En nu zit ik met een loze hoek bij de muur Gewoon een flink gat , en dan deze foto om te laten zien hoe het voor het neerzetten eruit zag ;
Rechts een tafel , dit staat tegen de muur komt er familie te eten draai ik die om en dan kunnen we aan tafel eten. Dus de stoel voor de kachel en de salontafel voor de bank ofcourse Rechts staat een dressoir met tv
ik denk aan een goedkoop krab meubel een hele grote , dan heeft kat ook haar pleziertje
_Lotte
Geplaatst: 19-01-14 15:09
Dankjewel Kentaro! Ja, daar moet ik nog een nieuwe voor kopen.. deze is een beetje krom geworden waardoor hij niet blijft plakken
Kentaro
Geplaatst: 19-01-14 15:30
Het blijven sowieso rot dingen..... Vind het ook heel erg mooi wat je op de muur hebt zitten!
takkie, fijn dat je gesetteld bent! Dan kun je er nu steeds nog wat bij doen/kopen. Misschien een advertentie op MP zetten voor een goedkope paal bij jou in de buurt?
Anoniem
Geplaatst: 19-01-14 15:57
Ja het is gewoon flink de ruimte die loos is , misschien de bank anders zetten?
Dit is het geheel , telefoon deed het eindelijk De tafel staat vrij krap tegen de bank , dus het zou kunnen maar de tv kan niet echt verder naar het raam..
Waarom kan de tv (met kast) niet verder naar het raam? Je bank zou ik ook meer naar het raam zetten. En je tafel zou ik dan een slag draaien. Of je bank op de plek van je tv en tvmeubel op plek van je bank.
Dan zit ik met kabel van de router vermoed ik , ik ga het zo even proberen. Ik ga niet daar zitten vindt me op de loer zitten dan , en dan de bank een stuk de hoek in maar en de tafel de kamer 'insteken'
x_spekkie_x
Geplaatst: 20-01-14 11:46
In die hoek past toch heel mooi zo'n simpel LACK tafeltje van de IKEA? Kost nog geen 10 euro Zet er een grote plant op en je hebt ook nog wat groen in huis
MMIDV
Geplaatst: 20-01-14 11:57
Volgens mij is de gewone witte lack zelfs maar 5euro en dan inderdaad een flinke plant erop en wat lijstjes ofzo erboven. Ik mis sowieso wat 'gezelligheid' maar dat is natuurlijk smaak en die verschillen
En de bank en het tv meubel wisselen? Dan kan je meubel wel wat meer naar het raam zeg maar, en dan staat je tafel wat vrijer. Zelf zou ik misschien kijken voor een kleinere tafel als dat een optie is.
Anoniem
Geplaatst: 20-01-14 12:38
Een lack is een goed idee! , de kast is nu geschoven en de bank ook. De tafel past helaas niet boven de vriezer had ideaal geweest ivm weinig aanrecht. Maar geef jullie wel gelijk erover
Ik heb weinig tot geen budget voor nieuwe meubels , een lack is nog wel goedkoop. Er moet her en der nog wat hangen aan de muur , daarom heb ik eerst de konijnen aan de muur gehangen (mini canvas)
En ja er is helemaal geen sfeer , kachel werkt niet dus al helemaal geen warmte
liiza
Geplaatst: 20-01-14 14:43
Hoi allemaal,
Het is een hele tijd geleden dat ik me hier gemeld heb, maar ik sluit me toch graag weer aan. Wat een gave ruimtes zijn er allemaal voorbij gekomen!
Ik heb o.a. een leuke baby kamer gezien! Gefeliciteerd! Het zag er erg leuk uit. Daarnaast natuurlijk de fantastische dekbedovertrek van Keet En een hele mooie badkamer vloer van hout tegels en natuurlijk nog veel meer mooie inrichtingen!
Wat denken jullie van donkerblauwe vloerbedekking? En dan crème kleurige muren.
K heb inmiddels ook foto's van mn meubels als iemand interesse heeft om die te zien zal ik ze uploaden
Kentaro
Geplaatst: 20-01-14 20:58
Tuurlijk zijn we benieuwd naar foto's Donkerblauw klinkt wel erg mooi!
(ja sakkia, ook nog die van jou )
Anoniem
Geplaatst: 21-01-14 00:00
Ben benieuwd idd!!
Ik ben aan het schuiven geweest moet nog maar verder schuiven , heb de bank het liefst recht voor de tv maar blijft een flink eind tot de andere kant Dan moet de tv al gauw voor het raam staan...