Terwijl ik net mijn computer heb gemachtigd. Zou iemand misschien weten wat ik hiermee aanmoet?
Edit; sorry voor de grote foto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LidyK97 schreef:jaa dat heb ik allemaal gecheckt!
manonfleur schreef:Ik heb net muziek in iTunes gezet, en nu wil ik die synchroniseren met mijn iPhone, en dan krijg ik deze melding;
Terwijl ik net mijn computer heb gemachtigd. Zou iemand misschien weten wat ik hiermee aanmoet?
Edit; sorry voor de grote foto
Shiloh schreef:Het kan zijn dat je apple id/iphone al aan teveel computers is gekoppeld. Hier zit een beperking aan.
Ik raad aan via itunes alle machtigingen in te trekken en vervolgens je nieuwe computer opnieuw te machtigen. Via je account kun je ook zien welke computers allemaal gemachtigd zijn. Hier een handige link met alle uitleg:
https://support.apple.com/nl-nl/HT6283
Shiloh schreef:Poek, als je synchroniseert blijft inderdaad alleen datgene dat je synchroniseert op je telefoon staan. Al het andere gaat eraf. Er zijn programmatjes voor om de muziek de op je telefoon staat er weer af te halen, maar dat is nu te laat want het is er al af.
De uitroeptekentjes voor de liedjes in itunes betekend dat hij de bestanden niet kan vinden. Waarschijnlijk heb je die verplaatst naar een andere map of verwijderd. Dan klopt de verwijzingslink niet meer (zie het als een soort webpagina url, die dan dus niet meer klopt) en kan hij de liedjes niet vinden.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe je alle nummers weer moet verwijzen naar hun goede locatie. Het makkelijkste is dus denk ik om je itunes bibliotheek op te schonen door alle nummers te verwijderen en alles opnieuw toe te voegen. Enige nadeel is wel dat je afspeellijsten dan allemaal opnieuw aan moet maken.
Als je dat doet zal hij alle nummers weer terug op je iphone zetten.
mOamm schreef:Hoi Bokkers! Ik heb een probleem met de wifi van mijn iphone 5s, hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Mijn iphone wil namelijk niet verbinden met wifi op de een of andere manier. Hij pakt hem automatisch zegmaar, maar blijft dan bezig met verbinden.. Dus dat rondje blijft maar draaien.
Wat ik al geprobeerd heb: meerdere keren uit en aan, ook met homeknop opnieuw opgestart, wifi uit en aan en alle netwerkinstellingen opnieuw ingesteld.
Als mijn vriend zijn iphone als hotspot aanmeld kan ik daar wel mee verbinden..
Hoop dat iemand mij kan helpen! Gisteren ge-update naar IOS 8.4.1
Morrie schreef:bij mij is alles van slag, mijn iPhone6 is een keer te vaak gevallen, vrees ik, hij laadt slecht op en met bellen val ik na 3 woorden gewoon weg en wordt de verbinding verbroken (gesprek mislukt, is de melding dan), de communicatie via Caroussel (dropbox) met de iMac is foetsie en meer van dat soort gedoe, ik denk dat ik de simkaart maar overzet in de 5 (als ie past, maar dat zal wel weer niet)
Ik heb alle standaard dingen al geprobeerd overigens om de boel weer aan de praat te krijgen.