Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Glossi schreef:Wat is jullie ervaring met LG telefoons? De LG G Flex 2 spreekt mij ook wel aan. Maar de info is overal anders over deze telefoon. En heb ook nog niet kunnen vinden wanneer hij in de winkels komt te liggen.
LiiNd_Y schreef:anke_e schreef:nog 2 weken en ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen.![]()
had een samsuns S3 mini maar is in de wc gevallen. dus heb nu tijdelijk zo'n oud ding.. Ik kan niet wachten tot ik weer een ander mobiel uit kan kiezen. alleen welke moet ik nemen? Zit te twijfelen aan de Samsung S5 mini. waardor twijfels, heb al heel lang(bijna 1 jaar) geen smartphone gehad dus zal deze me net zo goed bevallen als de S3 mini of niet? iemand ervaring of suggesties?
Ik ben van mening dat er betere toestellen zijn dan de S5 mini. Kun je beter kijken naar de Sony xperia Z3 compact.
Marie111 schreef:Die lijkt mij ook wel wat, maar dan gaat het maandbedrag voor het abonnement behoorlijk omhoog en daarom twijfel ik nog. Heb nu ook S3 mini en kan volgende maand verlengen. Ben op zich nog wel tevreden trouwens.
Marie111 schreef:Je kunt foto's ook (automatisch) uploaden naar Dropbox of Google+ . Werkt echt heel goed. Kun je er altijd bij met elk apparaat.
Heb je een SD-kaart in je telefoon? Misschien is die stuk?
En anders telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Soms is dat de enigste oplossing.
hielkebro schreef:Marie111 schreef:Je kunt foto's ook (automatisch) uploaden naar Dropbox of Google+ . Werkt echt heel goed. Kun je er altijd bij met elk apparaat.
Heb je een SD-kaart in je telefoon? Misschien is die stuk?
En anders telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Soms is dat de enigste oplossing.
sd kaart heb ik.
heb weer een paar foto's verwijderd, en nu kan ik weer een paar foto's downloaden op whatsapp bij wijze van.
en fabrieks intstellingen, verwijderd die geen gegevens ?