Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:51

Ze heeft er ooit een keer een soort van abonnement op afgesloten denk ik.

Je kan proberen STOP te sms en naar dat nummer.

Hygge

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:10

Bij de Media Markt zijn er BTW-vrije dagen tot en met zondag ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:33

Ze kan zich niet herinneren dat ze hier ooit per sms toegang toe heeft gegeven. Kan dat stop een keer proberen...

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:38

Heb je dat linkje van mij bekeken?
Je kan er lid van worden door hele simpele dingen zoals mee doen aan win spelletjes of klikken op banners.
welke provider heeft ze?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:58

Wat is jullie ervaring met LG telefoons? De LG G Flex 2 spreekt mij ook wel aan. Maar de info is overal anders over deze telefoon. En heb ook nog niet kunnen vinden wanneer hij in de winkels komt te liggen.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:03

Glossi schreef:
Wat is jullie ervaring met LG telefoons? De LG G Flex 2 spreekt mij ook wel aan. Maar de info is overal anders over deze telefoon. En heb ook nog niet kunnen vinden wanneer hij in de winkels komt te liggen.

Ik heb de LG G2, ben daar erg tevreden over :) maar de flex 2 lijkt me wel een goede telefoon. Is nog niet uit, dus even afwachten wat de ervaringen zijn.

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:08

LiiNd_Y schreef:
anke_e schreef:
nog 2 weken en ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen. *\o/*
had een samsuns S3 mini maar is in de wc gevallen. dus heb nu tijdelijk zo'n oud ding.. Ik kan niet wachten tot ik weer een ander mobiel uit kan kiezen. alleen welke moet ik nemen? Zit te twijfelen aan de Samsung S5 mini. waardor twijfels, heb al heel lang(bijna 1 jaar) geen smartphone gehad dus zal deze me net zo goed bevallen als de S3 mini of niet? iemand ervaring of suggesties? :o

Ik ben van mening dat er betere toestellen zijn dan de S5 mini. Kun je beter kijken naar de Sony xperia Z3 compact.

heb eerder een sony xperia x10 mini gehad. is mij toen heel erg slecht bevallen.. kun je me uitleggen waarom jij eerder voor Z3 compact kiest dan voor de samsung?

Marie111 schreef:
Die lijkt mij ook wel wat, maar dan gaat het maandbedrag voor het abonnement behoorlijk omhoog en daarom twijfel ik nog. Heb nu ook S3 mini en kan volgende maand verlengen. Ben op zich nog wel tevreden trouwens.

ik heb via belsimpel een abonnement van € 28,= betaal nu € 23.50 voor mijn S3 mini bij Hollandse Nieuwe maar wil weer terug na Hi of Vodafone. weet natuurlijk niet wat jij hoog vind kwa kosten :o

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:07

De sony heeft een veel snellere processor, betere accu en betere camera.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:42

Kido schreef:
Heb je dat linkje van mij bekeken?
Je kan er lid van worden door hele simpele dingen zoals mee doen aan win spelletjes of klikken op banners.
welke provider heeft ze?

Had hem even bekeken maar ik ben belgische en heb proximus.
Jou site werkt alleen maar voor 06 nummers toch?

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:38

Sorry dat ik ff kom binnenvallen, maar om apart een topic te openen is ook wel wat té.

ik heb sinds kort een tablet waar ik nu ook op zit. Hier heb ik bijna alle foto's van mijn mobiel opgezet.
Het waren best veel foto's. Ik kon niet eens meer snapchatten.

maar nu ik nog maar weinig foto's op mijn mobiel heb kanik bijna nog geen fotos makem want dan ishetgeheugen vol terwijl er wel 1000 opkunnen. Kan ik ergens geheugen wissen ? Zonder fotos weg te doen ?

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:44

staan er alleen foto's op of nog meer? Want apps en andere dingen maken je telefoon vol, misschien anders een idee om een geheugenkaartje erbij te doen?

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:48

ariannexrich schreef:
staan er alleen foto's op of nog meer? Want apps en andere dingen maken je telefoon vol, misschien anders een idee om een geheugenkaartje erbij te doen?

Hoe erbij ?

Heb al heel wat apps gewist en op tablet gedownload, en nog geen verbetering in geheugen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:55

Denk dat het handig is om een geheugenkaartje erbij te kopen

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 10:27

Je kunt foto's ook (automatisch) uploaden naar Dropbox of Google+ . Werkt echt heel goed. Kun je er altijd bij met elk apparaat.
Heb je een SD-kaart in je telefoon? Misschien is die stuk?
En anders telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Soms is dat de enigste oplossing.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 11:25

Marie111 schreef:
Je kunt foto's ook (automatisch) uploaden naar Dropbox of Google+ . Werkt echt heel goed. Kun je er altijd bij met elk apparaat.
En anders telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Soms is dat de enigste oplossing.

sd kaart heb ik.

heb weer een paar foto's verwijderd, en nu kan ik weer een paar foto's downloaden op whatsapp bij wijze van.

en fabrieks intstellingen, verwijderd die geen gegevens ?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:14

hielkebro schreef:
Marie111 schreef:

sd kaart heb ik.

heb weer een paar foto's verwijderd, en nu kan ik weer een paar foto's downloaden op whatsapp bij wijze van.

en fabrieks intstellingen, verwijderd die geen gegevens ?

Dat hoeft niet.

Maar heb je al ingesteld dat foto's automatisch worden opgeslagen op de SD-kaart?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:15

Fabrieks instellingen verwijderen inderdaad gegevens.
Als je dit echt niet wilt kun je altijf nog de cashing van whatsapp en facebook ed. Apps verwijderen, dit scheelt meestal al een heel stuk. En foto's van whatsapp niet automatisch downloaden, dit kan bij de instellingen van whatsapp zelf.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:45

Fotos moet ik zelf downloaden dus dat had ik al ingesteld.

verder heb ik niet veel apps, alleen whatsapp en snapchat en misschien nog 2 apps

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:15

weten jullie of er ergens een site bestaat waarop je kan zien welke providers het beste bereik kunnen leveren bij jou in de buurt ?
Hollands nieuwe b.v. werkt met Vodafone netwerk, maar geen idee of die goed bereik hebben hier in de buurt...

En welke telefoon heeft een goede camera en goede accu voor onder de 150 euro ? De honor 3c ? Of zijn er dan ook nog kleinere telefoons van b.v. 3,5 inch ? ik vraag me namelijk af of 5 inch niet erg groot is ?

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:22

3,5 is wel heel klein bedoel je niet 4,5?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:17

hoi iedereen! aangezien mijn htc one v niet meer werkt... wil ik een nieuwe aanschaffen!
mijn budget is max 200 euro. ik heb nu de LG L Bello D331 en de HTC desire 510 op het oog, heeft iemand ervaring met 1 van deze 2?
eventueel andere suggesties zijn ook welkom!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:21

Toch weer even spannend, bestellen op een buitenlandse site. Heb net een Xiaomi Mi Note gekocht :) 64GB. In het wit :+ Wit is niet helemaal mijn kleur maar het went vast wel. Als de zwarte Mi Note zich net zo lang laat wachten als de Mi4 de vorige keer dan kan ik nog lang wachten. Ben nu helemaal telefoonloos dus toch maar gekocht. Heb er een goud/champagne kleurige case bij gekocht via Ebay. En via het draaiend rad op de site een paar oordopjes erbij gewonnen ter waarde van 17 dollar :+ Nu het lange wachten tot de telefoon aan komt. Het gaat mijn eerste Note/grote telefoon worden. Had hiervoor 5 inc.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 01:12

Bij welke webshop heb je hem besteld? Volgens mij is de Mi Note nog steeds pre-order.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 01:51

Bij ibuygou, dat is een officiele dealer. Andere sites durfde ik niet aan gezien er ook veel nep Xiaomi telefoons te koop zijn.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 09:55

Woah, €470 vind ik dan best wel veel geld eigenlijk, waar een OnePlus One ook mogelijk was geweest.
Je hebt specifiek voor Xiaomi gekozen, ga ik vanuit?