Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Huh maar is die 150m3 dan voor 1 week? Dat lijkt mij wel heel veel
secricible schreef:Ja hij is wel iets hoger. Maar je zou verwachten dat een verbruik gebaseerd op 3 jaar wel enigzins fluctuaties zou incalculeren, ipv zo'n verschuiving obv enkele dagen.
Als dat nou weken zou duren is het wat anders.
Ik heb het idee dat er gebeurt wat ook bij de inkoop gebeurt. Bij een piek naar boven spastisch meebewegen, maar andersom niet.
We zullen zien bij de eindafrekening in Juli
Spenk schreef:Juist wel. Omdat ze er dan vanuit gaan je veel meer verbruikt hebt nu dan normaal en de koudste maanden nog moeten komen. 12 per dag is enorm natuurlijk.
Spenk schreef:Je hebt geen tien maanden om te compeseren als je jaarrekening al snel volgt natuurlijk.
Je kunt je verbruik ook gewoon zelf berekenen he. Doen mensen hier dat dan niet? Wij rekenen het zelf uit en dat klopt altijd tot op de euro nauwkeurig ook met de afrekening. Dan heb je nooit een verrassing of het idee dat je teveel betaald.
Spenk schreef:Je hebt geen tien maanden om te compeseren als je jaarrekening al snel volgt natuurlijk.
Je kunt je verbruik ook gewoon zelf berekenen he. Doen mensen hier dat dan niet? Wij rekenen het zelf uit en dat klopt altijd tot op de euro nauwkeurig ook met de afrekening. Dan heb je nooit een verrassing of het idee dat je teveel betaald.
Spenk schreef:Als je je verbruik zelf berekend hebt dan weet je toch of het te hoog is of niet?
secricible schreef:Overigens zit ik nog wel onder het geschatte verbruik van December, dus snap ik überhaupt niet waar hun voorgestelde maandbedrag op gebaseerd is
Winged schreef:secricible schreef:Overigens zit ik nog wel onder het geschatte verbruik van December, dus snap ik überhaupt niet waar hun voorgestelde maandbedrag op gebaseerd is
die grafieken van vandebron zijn sowieso vreemd. Als ik kijk nar het energieverbruik over maanden zit het hoogste punt bij oktober en daalt hij nu in december
Winged schreef:secricible schreef:Overigens zit ik nog wel onder het geschatte verbruik van December, dus snap ik überhaupt niet waar hun voorgestelde maandbedrag op gebaseerd is
die grafieken van vandebron zijn sowieso vreemd. Als ik kijk nar het energieverbruik over maanden zit het hoogste punt bij oktober en daalt hij nu in december