@Arielle, wat vervelend! Wat voor een soort woning en in welke wijk zoekt ze? Hoop niet dat ik een woning voor haar heb weggekaapt!
@ChantalSmook, ik zal zeker een linkje delen als het voorlopig koopcontract is getekend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mer1980 schreef:ChantalSmook schreef:Mer1980, woonoppervlakte 110 en dan vraagprijs 510 voor een huis waar veel aan gedaan moet worden.. de Bilt zie ik. Is die regio zo extreem duur?
En al schandalig veel bezichtigingen ingepland ....
ChantalSmook schreef:Ccccc wat zijn dingen die jullie willen overnemen nog? Vond dat zelf lastig inschatten de waarde. Ik denk dat we teveel hebben betaald maar sommige dingen was ook wel fijn als het achter bleef om te starten.
CCCCC schreef:ChantalSmook schreef:Ccccc wat zijn dingen die jullie willen overnemen nog? Vond dat zelf lastig inschatten de waarde. Ik denk dat we teveel hebben betaald maar sommige dingen was ook wel fijn als het achter bleef om te starten.
Wij hebben in principe een all-in bod gedaan, alleen was dat niet helemaal goed doorgekomen bij de makelaar en de verkopers dachten dus dat ons bod exclusief is.
Nu doen ze niet zo moeilijk over dingen als gordijnen e.d. maar ze hebben dit jaar een palletkachel laten installeren die hen 9.000 euro gekost zou hebben. Wij willen hem wel overnemen, maar met bovenstaand in ons achterhoofd gaan we er niet al te veel voor willen geven.. Dus dit is even onderhandelen. Gelukkig zit mijn vriend in de sales, dus ik laat dat lekker aan hem over.
CCCCC schreef:Maar jij had het voorlopig koopcontract al getekend?
Wij vinden het heel lastig, het huis is populair, ze hebben best wat biedingen gehad die allemaal heel dicht bij elkaar liggen. Wij zijn bang dat als we zeggen 'ja dit is ons bod en anders houdt het op', ze wel naar nummer 2 gaan..
ElSea schreef:Volgens mij kwamen we er achter omdat we het koopcontract gingen tekenen, en daar dus verkeerd in vermeld stond wat de inbegrepen goederen waren. Wij hadden echter wel een voordeel, het huis was eigenlijk al verkocht aan een andere koper maar dat was niet rond gekregen. Dus we wisten dat de verkopers & makelaar op een schopstoel zaten om op tijd van dat huis af te komen. Zij hadden namelijk al een ander huis gekocht en de overdrachtsdatum naderde.
Nymeria schreef:Spannend Yipee! De markt is hier echt hysterisch. Wij zitten inmiddels in ons nieuwe huis (nadat we tijdens de verhuizing allebei corona hadden) maar hebben het gelukkig buiten Funda om kunnen kopen.
Vriendin van mij zoekt nu in Culemborg en als ik hoor wat er steeds geboden wordt... zij vissen ook steeds achter het net.
Nymeria schreef:Spannend Yipee! De markt is hier echt hysterisch. Wij zitten inmiddels in ons nieuwe huis (nadat we tijdens de verhuizing allebei corona hadden) maar hebben het gelukkig buiten Funda om kunnen kopen.
Vriendin van mij zoekt nu in Culemborg en als ik hoor wat er steeds geboden wordt... zij vissen ook steeds achter het net.