Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:PSvanLot, ik wil 1 muur juist kleur geven..
Janine1990 schreef:Relaxed schreef:PSvanLot, ik wil 1 muur juist kleur geven..
Ja maar waarom juist niet die muur?
Of begrijp ik je nu ook verkeerd?
Ik heb mijn woonkamer, slaapkamer en kledingkamer allemaal voorzien van contrastkleuren. Allemaal de muur die je meteen ziet als je binnenkomt. Een andere muur zou ik me niet goed kunnen voorstellen omdat je dan zo snel het contrast mist ofzo, niet meer zo'n echte binnenkomer ofzo.
lor1_1984 schreef:Relaxed schreef:Zuignappen werkt niet in de douche, door kalk plakt het nooit lekker op je tegels. Ik zal ff zoeken naar die van ikea..
Zuignappen werken nog beroerder als niet alle nappen vacuum zuigen omdat er precies een voeg onder zit.
PSvanLot schreef:Janine1990 schreef:Ja maar waarom juist niet die muur?
Of begrijp ik je nu ook verkeerd?
Ik heb mijn woonkamer, slaapkamer en kledingkamer allemaal voorzien van contrastkleuren. Allemaal de muur die je meteen ziet als je binnenkomt. Een andere muur zou ik me niet goed kunnen voorstellen omdat je dan zo snel het contrast mist ofzo, niet meer zo'n echte binnenkomer ofzo.
ik heb beneden alleen het plafond wit. Ik vond het gewaagd maar de interieur styliste kwam ermee. Super goed uitgepakt.
Janine1990 schreef:PSvanLot schreef:
ik heb beneden alleen het plafond wit. Ik vond het gewaagd maar de interieur styliste kwam ermee. Super goed uitgepakt.
Ik bedoel niet zo zeer dat ik niet meerdere muren in een kleur zou willen zien. Maar juist wanneer je maar één muur kleurt, dat dit best een blikvanger mag zijn... Eigenlijk vind ik dat het dat moet zijn dan![]()
Dus zelfde mening als PSvanLot, de muur die je ziet bij binnenkomst!
Relaxed schreef:Nou ik ben vandaag verhuist. Momenteel woon ik ff boven, want beneden ligt alles nog op zijn kop, keuken en wc eruit, 1 bende nog
Mijn 1e vraag.. Slaapkamer is klaar, behalve de kleur.. Nu alles nog wit incl beige gordijnen van de vorige bewoner. Maar voor ik een muur ga verven moet ik eerst weten waar het bed het mooist/fijnst/handigst staat
[ [url=m/OO7IAV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zouden jullie doen? Aan de korte muur zit de lamp (ik heb alleen lampen aan de muren en nergens aan de plafonds) maar ik heb ook een nachtlampje, dus dat is geen noodzaak.
Angelaa2 schreef:PSvanLot schreef:ik heb beneden alleen het plafond wit. Ik vond het gewaagd maar de interieur styliste kwam ermee. Super goed uitgepakt.
Heb je een foto? Ik zit hier ook over na te denken voor de woonkamer. Weet niet of ik het durf haha, zo gewend aan 1 stukje muur te verven.
Janine1990 schreef:Relaxed schreef:Yes dat bevestigd wat ik zelf ook dacht. Early dew heb ik staan en moet nog een plaat hout als hoofdbord achter mijn bed hebben. Waarschijnlijk osb plaat, kwam ik op pinterest tegen.
Linkje/foto?
karin1985 schreef:Relaxed schreef:Nou ik ben vandaag verhuist. Momenteel woon ik ff boven, want beneden ligt alles nog op zijn kop, keuken en wc eruit, 1 bende nog
Mijn 1e vraag.. Slaapkamer is klaar, behalve de kleur.. Nu alles nog wit incl beige gordijnen van de vorige bewoner. Maar voor ik een muur ga verven moet ik eerst weten waar het bed het mooist/fijnst/handigst staat
[ [url=m/OO7IAV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zouden jullie doen? Aan de korte muur zit de lamp (ik heb alleen lampen aan de muren en nergens aan de plafonds) maar ik heb ook een nachtlampje, dus dat is geen noodzaak.
Hoe opent je deur. Is misschien nog wel een belangrijke vraag. Als hij naar binnen opent maakt dat wel verschil denk. Als hij naar binnen opent richting de badkamer dan zou ik het bed op de korte muur zetten. Als je hem namelijk op de lange muur zet, dan blokkeert de deur het looppad achter het bed langs. (mijn deur van de slaapkamer staat eigenlijk altijd open)
Opent de deur naar de korte muur, dan zou ik hem juist tegen de lange muur zetten, zodat je binnenkomt in een open ruimte.
Opent de deur naar buiten (wat ik hoop ivm de kledingkast) dan op de lange muur.