Rienn schreef:Kwamen een paar pittige buien over met onweer en hagel en nog hardere wind. En daar zat ik in op mijn scooter
Zon, regen, zon, regen.....enz. Raar onvoorspelbaar weer.Ideaal om over moestuin dilemma's na te denken.
Ligt het aan mij of is het waterkoud vandaag? ik vind er niks aan in ieder geval...regen, regen, regen en af en toe zon en dat tegelijk pfft.
Hele dag droog hier. Op een klein buitje na dan Is aardig opgedroogd ook met die ijskoude wind de voorbije dagen.
Ik moet mijn woorden van vanmorgen terugnemen.Het begon veelbelovend, maar dat feestje ging niet door
Lijkt wel lente! Heerlijk, vanmiddag op t gemakje staan kijken naar mijn paard in de kudde op de paddock! Al was het helaas nog wel behoorlijk fris.
Wat een verschil vandaag met gisteren. Gisteren was het echt super lekker weer en vandaag grijs en saai.
Gister viel het bij ons toch ook wat tegen.. hadden wat regenbuien en regelmatig was de zon weg.Nu ook grijs en staat toch ook een windje.
Echt heb nu een schuur om te schuilen. Was wel koud met gure wind. Maar al super blij dat het droog was.
De paddocks drogen eindelijk, maar van mooi weer is hier geen sprake..Er staat echt een koude wind en het is bewolkt.
Jaloers! Het is hier de hele dag bewolkt in het noorden van NL. Maar niet koud. Maar goed, ik moet thuiswerken dus maar beter ook.
Hier ook de hele dag bewolkt. Warm vond ik het ook niet. Maar he, het is droog. Daar ben ik al heel blij mee