Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Jaaaaa we hebben een opleverdatummmm![]()
11 februari, dus wel een maand later dan verwacht, maargoed. Nu alle vaklui na gaan bellen om alles in te kunnen gaan plannen
lukka63 schreef:Wij hadden bezoek op de bouw.
[ [url=m/s38KX4.jpg]Afbeelding[/url] ]
cindyy_1993 schreef:Klopt ja! Mijn vriend heeft bij de start van het project een drone gekocht, zodat we zo de bouw een beetje kunnen blijven volgen. We mogen het bouwterrein niet op en ons huis is vanaf de weg ook niet te zien aangezien we verder naar achter in het project zitten. Eens in de paar weken vliegen we nu even over het bouwterrein heen! Zijn de toekomstige buurtbewoners ook erg blij mee haha
https://youtu.be/4zKdKyIg3w0
lukka63 schreef:Leuk zeg zo'n foto van bovenaf gezien gemaakt met een drone?
Nieuwbouw is geduldig wachten.
paars schreef:Cindyy_93 wat gaaf zo de beelden met die drone! Leuk speelgoed. Mooi stekje wordt dat hoor. Hmmm jullie stucadoor is dus niet tegen dat is goed om te horen. Bij mij staat in de technische omschrijving dat er nog maximaal 4% vocht in de muren zit bij de oplevering. Stucen is wel mooi. Je hebt dus niet voor voorbereiding van spots gekozen in de keuken vanaf de bouwtekening? Dan ben je wel wat flexibeler qua indeling natuurlijk.
Zoveel keuzes maken, wel heel leuk vind ik hoor. Ik heb net de offerte voor de ruwbouwfase/leidingplannen ondertekend. Poeh. Even rust. Volgende halte: de deuren kiezen
IMANDRA schreef:Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe het gaat gaan met de vloeren. Wij laten alles betegelen (keramisch parket) maar schijnbaar is het echt een k*tvloer qua type, wat opnieuw behandeld moet worden als het ook maar enigszins vochtig wordt. Dus ik moet de stucadoors echt op het hart gaan drukken dat ze alles goed afdekken etc.
Toen mijn vriend's zwager (tegelzetter) hoorde dat er een anhydrietvloer in zat was hij niet blij
lukka63 schreef:IMANDRA schreef:Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe het gaat gaan met de vloeren. Wij laten alles betegelen (keramisch parket) maar schijnbaar is het echt een k*tvloer qua type, wat opnieuw behandeld moet worden als het ook maar enigszins vochtig wordt. Dus ik moet de stucadoors echt op het hart gaan drukken dat ze alles goed afdekken etc.
Toen mijn vriend's zwager (tegelzetter) hoorde dat er een anhydrietvloer in zat was hij niet blij
Je bedoelt de cementdekvloer ?
Ze hebben bij ons warmteblazers erin gezet en alle ramen op kierstand, de vloer ligt er een week of 4 in ,en ze zijn nu tegels aan het leggen.
Daarna wordt de vloer weer afgedekt voor de stucadoor ,geen logische volgorde maar ja er was ergens vertraging en dan loopt de planning in de soep blijkbaar.
cindyy_1993 schreef:Dit wordt onze keuken opstelling. De X in de afbeelding is het lichtpunt...
[ [url=m/h4Gcw4.png]Afbeelding[/url] ]
IMANDRA schreef:Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe het gaat gaan met de vloeren. Wij laten alles betegelen (keramisch parket) maar schijnbaar is het echt een k*tvloer qua type, wat opnieuw behandeld moet worden als het ook maar enigszins vochtig wordt. Dus ik moet de stucadoors echt op het hart gaan drukken dat ze alles goed afdekken etc.