Heeft er iemand ervaring met het lamineer apparaat van de action? Werkt deze een beetje? Ik werk met mijn zoontje met pictogrammen en het is wel makkelijk als ik ze zelf uit kan printen en lamineren.
little_birdy
Geplaatst: 08-07-17 18:59
TinkerTreas schreef:
Heeft er iemand ervaring met het lamineer apparaat van de action? Werkt deze een beetje? Ik werk met mijn zoontje met pictogrammen en het is wel makkelijk als ik ze zelf uit kan printen en lamineren.
Ja het enigste apparaat dat niet doorgebrand is na 3 keer gebruiken
Kattenhuisje gemaakt van de bloembakken die nu in de aanbieding zijn.
Isabonny
Geplaatst: 11-07-17 20:49
Ik zag voor mijn Samsung foon een kabel om de tel. op te laden in de auto...voor slechts € 1,29!! Dezelfde kabel (zelfde lengte zag ik later die week bij Heuts automaterialen voor € 6,95 . Heuts automaterialen is zowieso duur. Ik zat te kijken naar een electrische koelbox die zowel op 12v als ook een kabel op 220v had en de goedkoopste kostte € 80,00. Mijn man belde ik hierover en die stond toevallig bij Cranenbroek en is daar ook gaan kijken. Hij heeft er daar uiteindelijk een gekocht die meer inhoud had en toch de helft goedkoper was. Het ding werkt goed. Ik heb hem meteen gevuld met drinken, zodat we met deze warmere dagen toch continu koud water/frisdrank e.d. hebben.
Als we op vakantie gaan, dan is een extra kabel wel zo handig, leek me. Dan kunnen we tenminste allemaal tegelijk de tel. opladen in de auto. Ik heb volgens mij 3 of zelfs 4 van die 12V aansluitingen in de auto (ook in de kofferbak voor de electrische koelbox).
Nu dacht ik, ik haal nog zo'n laadkabeltje erbij voor in de andere auto. Dan heb ik tenminste altijd een kabel bij de hand.....vrijdag hing het rekje bij de Action nog vol met van die zelfde kabeltjes. Maandag waren ze al allemaal op. Wel van de IPhone hingen er nog in overvloed. Hadden wel nog andere kabeltjes voor de Samsung, zoals van die wat op een katrolletje zitten en je kunt uitrekken, maar ik ben altijd bang dat die echt vlug kapot gaan. En dan hing er nog een soort spiraalsnoer,wat tot 1,5m uitrekbaar was. Dus die maar meegenomen voor € 1,39 .
Ja telefoonkabels gaam hier ook ontzettend hard. En dan meer de micro als voor de Apple! Vooral die van 3 meter...
Isabonny
Geplaatst: 11-07-17 22:17
En dan heb ik ook nog de paardenbalsem cold gekocht voor € 1,89 . Paard had trap gekregen en stond met een dik been. Eerste dag gekoeld met tuinslang. Dag erna s'morgens ook nog. Die avond de balsem cold er op gesmeerd. Ik weet niet of het echt door de balsem komt, maar de zwelling is zo goed als weg
marlonFloris
Geplaatst: 11-07-17 22:54
Mando schreef:
Kattenhuisje gemaakt van de bloembakken die nu in de aanbieding zijn. [ [url=m/8v4C3s.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/ZgjLb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Katten huisje is echt gaaf en top dat je kat hem ook nog gebruikt, heb hier zo'n monster dat toch niets wat speciaal voor haar is leuk vind, maar wel al het andere.