Ik denk eigenlijk dat het dan leuker oogt met dit gekleurde behangetje en witte meubels

Zit dus wel over de plafonds te twijfelen of we die gewoon lekker zo laten of dat we daar nog wat met verf gaan doen, balken andere kleur maken ofzo. Maar alles helemaal wit maken lijkt me nou ook niet echt een verbetering eigenlijk? Ik vind die latjes die over het plafond lopen sowieso stom

Geen idee hoe het verder zal gaan.
Huis staat weer her en der in de verhuur aangeboden en zolang er geen koper is verhuren we het natuurlijk maar want dat huis kost toch een schep geld per maand

Op 31 maart gaat de huidige huurder er officieel uit, hopelijk is het uitchecken al voor het weekend want dan hebben we het weekend er ook bij om daar aan de slag te gaan. In de eerste week van april gaan we dus klussen zodat we mooie foto's kunnen maken en 5 april dan hopelijk kijkers, en daarna gewoon maar weer verhuren als er op dat moment geen koop-interesse is.
De laatste dagen wordt het huis wel weer wat meer bekeken op Funda maarja dat hoeft ook niks te betekenen helaas.
In principe verhuren we het steeds alleen een expats / bedrijven, die zijn dan amper aanwezig en overnachten eigenlijk alleen. Die kunnen zo hun koffertje weer inpakken en een ander pand betrekken waardoor het snel opgeleverd kan worden als er een koper komt. Bezichtigingen kunnen dan ook gewoon doorgaan