Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:47

:oo Mijn god, ik krijg er helemaal de kriebels van als ik hem zo zie!! Heb je hem gauw naar binnen gehaalt??
Wat super dat het zo goed gaat met hem! <3

En als er zoveel veranderd is, waar blijven de foto's?? >;)

SAKKIA

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:57

Niks gaat bij Jack zoals moet. Ik kon er namelijk NET niet bij. MIjn vriend ook niet en Jack weigerde om ook nog maar 1 poot te verzetten :+
Dus vriend is met de trap het dak opgegaan, maar ja dan sta je op het dak met een kat in je handen en dan moet je nog van dat dak af. Onder je staat een trap en geen ladder ;)
Dus toen ik, in pyama overigens :+ , snel naar beneden gegaan, trap op en hem over genomen van mijn vriend.
Het enige wat ik dacht toen in hem overpakte was: Please NIET springen :')

Ja ga ik zondag even doen oke?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:04

:= Wat een beest! (en ik zie je al staan in je pyama.... :') ) Hij blijft proberen of het waar is dat een kat zoveel levens heeft... :+

Graag! Ben erg benieuwd!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:09

Ash wat gaaf geworden!
Je bank, woonkamerklok, eettafellamp en stoelen zijn echt Wauwie!

De hal hal gewoon erg keurig en ordelijk!

Wel zou ik eroverna denken om de bank toch voor het raam te zetten. In dit geval geeft het meer ruimte en licht en deze bank mag wel gezien worden :j

Jolien ook een grote verandering, mooie vloer en gave tv kast.
De keuken vind ik wel rommelig ogen, bedoel het niet banketstaaf! Maar de spulletjes op de kastjes etc. Kan je beter wegwerken.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:27

He meiden! Ik heb weer heel wat leuke veranderingen, foto's en dingen voorbij zien komen! Heb elke keer wel meegelezen/gekeken maar een drukke periode achter de rug met een bezoek aan NL dus geen tijd gehad om te reageren :o
Ga zo ook maar weer eens spieken op welke.nl ....veel te lang geleden! :+

Inmiddels is de bouw van ons huis af. We zijn nu aan het rondkijken voor laminaat, en daarbij ga ik jullie toch even vragen om jullie smaak/voorkeur!

Zelf zou ik graag donker laminaat willen met een hoge witte plint, maar of die hoge witte plint verstandig en mooi is...? Kan ook weinig voorbeelden vinden :(
Fotos, staan wel allemaal door elkaar <3
https://plus.google.com/photos/10107911 ... 8237522849

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:32

Woow hijs mooi :D , ik heb sorry geen idee...

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:36

Wauw Ash, wat is het opgeknapt. En wat een mooie vloer. :D

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:15

Dank jullie wel!! :D

Kentaro: Ja is door babe gemaakt, al 1,5 jaar in huis e eindelijk opgehangen heb er nog een van mijn hondje maar moet nog een lijst om heen. Heb ik nu een paar maanden binnen :D

Sakkia: Douchegordijn is van Ikea, door de verschillende kleuren heb ik ook meerdere kleuren douchematten. Maakt de badkamer nog iets leuker.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:17

Ash, had jij toen nou dat wijnrek (fruitkist) gekocht? Ik drink geen wijn...maar vind zo'n rek wel erg leuk :P

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:20

Kentaro schreef:
Hoi, is het een flat/apartement of woonhuis?? Indien het laatste zou ik nooit voor vloerbedekking kiezen :P
Ik kan me de kleur van je meubels zo niet voor de geest halen, maar het klinkt juist als een kleur waar veel bij past! Alles wat donkerder is, lijkt me geschikt!? Weet natuurlijk niet wat je budget is, maar heb je al eens bij pvc gekeken?

Joolien, vind de kleur op je muur ook erg mooi!

Jaffel, mooi strakke keuken! (kom je wel uit met je kastruimte?? :o )

We hebben de keuken die hiervoor erin zat verplaatst naar de aangrenzende bijkeuken, daardoor veel ruimte. Daardoor konden we deze keuken wat meer open laten.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:55

Sammiej schreef:
He meiden! Ik heb weer heel wat leuke veranderingen, foto's en dingen voorbij zien komen! Heb elke keer wel meegelezen/gekeken maar een drukke periode achter de rug met een bezoek aan NL dus geen tijd gehad om te reageren :o
Ga zo ook maar weer eens spieken op welke.nl ....veel te lang geleden! :+

Inmiddels is de bouw van ons huis af. We zijn nu aan het rondkijken voor laminaat, en daarbij ga ik jullie toch even vragen om jullie smaak/voorkeur!

Zelf zou ik graag donker laminaat willen met een hoge witte plint, maar of die hoge witte plint verstandig en mooi is...? Kan ook weinig voorbeelden vinden :(
Fotos, staan wel allemaal door elkaar <3
https://plus.google.com/photos/10107911 ... 8237522849

Huis is mooi geworden!
Ik heb ook hoge witte plinten, maar wel een redelijk lichte vloer. Ik ben er super blij mee en vind het erg mooi. Weet niet of het met donker laminaat veel verschil is..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:00

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:30

Bedankt, we zijn er ook heel erg blij mee! Ik wil juist graag wat donker laminaat omdat we genoeg lichtinval hebben en om zo toch wat meer sfeer/warmte in huis te hebben.

_Lotte: Heb je daar misschien een foto van? :o
Kentaro: Die zijn misschien weer iets te hoog!

Deze heb ik als voorbeeld opgeslagen, (en nee dat is geen opening/deur dat is een spiegel :Y) )
http://www.freebits.nl/images/724plint.jpeg

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:34

Die plaatjes waren de donkerste vloer die ik vinden kon :D
Vind die (lagere) plinten uit jouw link veel mooier troudens!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:00

Die je nu plaatst vind ik heel erg mooi!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:04

Wat je ook kan doen -heb ik regelmatig gezien op Pinterest, als je alleen maar 'gewone' plinten hebt:
een paar cm boven die gewone plint een sierlatje plakken en dan plint, tussenruimte en het sierlatje wit verven. Dan is het dus net of je een hele hoge plint hebt.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:12

Hmmm ik snap wat je bedoeld! Zou een optie zijn, maar klinkt als een aardig klusje!

Ik heb de foto van net even iets donker en anders ingesteld om te kijken hoe het dan staat..voor de muur zou ik wel voor een lichtere tint gaan
http://www.freebits.nl/images/360donker.jpeg

Waarschijnlijk gaan we via een universiteit hier in de buurt de boel laten regelen en leggen en dan alleen laten zien wat wij willen en wat hun kunnen doen. Een project voor de leerlingen van de universiteit

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:17

Zo'n witte plint maakt wel absoluut ruimtelijker dan een plint in dezelfde kleur als de vloer!
Zo'n project ken ik niet?! Betaal je daar dan ook voor?

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:24

Ik las juist weer dat als je de plint in dezelfde kleur als de vloer doet het ruimtelijker oogt. Geen strakke overgang zorgt ervoor dat het ruimtelijker oogt denk ik?

We kregen het toevallig gisteren te horen van mijn schoonbroer (zijn vrouw werkt op de universiteit), ze zullen aankomende week een keer langs komen om te bekijken. Je betaalt er wel voor, maar het is een stukje goedkoper.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:36

Ik vind dat je veel meer een 'bak' idee krijgt met een zelfde kleur dan met wit (in geval van donkere vloer)!

Afbeelding

Afbeelding

Klinkt wel als iets interessants!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:55

Haha bak idee..ik moest even nadenken maar vindt 'm wel goed :')

Als ik het zo zie bedoel ik eigenlijk helemaal niet zo'n hoge plint, maar gewoon niet zo'n platte in dezelfde kleur als de vloer :Y) Met een hogere plint in dezelfde kleur als de vloer heb je zeker zo'n bak idee inderdaad! :7

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:51

In een woonprogramma noemde zo'n stylist dat een sjoelbak :') vloer en plinten in 1 kleur

Wij hebben een donkergrijze vloer met hoge witte plinten.
Van deze website: http://www.kwaliteitparket.nl/mdf-plinten
Superfijne levering! Ze komen snel en de bus heeft gps dus je kunt precies volgen waar je pakket is en wanneer die voor de deur zal staan.
Wij hebben er al 3x besteld. In de slaapkamer en in de babykamer hebben we de Romantische plint :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:53

babykamer????????????????

Je kunt wel zien dat je een tijd niet in dit topic geweest bent..................... }> :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:16

:')
Ehhh ja babykamer! :D ons nieuwe project hihihi

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:39

Mag ik je al feliciteren of wordt er nog aan gewerkt?? }>