Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Bij Zeeman hebben ze vaak ook kleine vriesbakjes. Daar haalde ik ze voor zoonlief (ik stoomde eens in de 2 weken een rits maaltijden die de vriezer in gingen). Ze hadden er toen ook heel inimini bakjes, maar die waren enkel in het begin voldoende. En http://www.voordeelmuis.nl in de smiezen houden
opisop_shop schreef:maar daarom zei ik dat je misschien een zak diepvriesbroccoli (of andere groenten) kunt halen, hoef je alleen maar op te warmen in een klein pannetje.
opisop_shop schreef:Als je bij familie gaat eten, kun je daar dan niet gewoon zelf wat klaarmaken voor hem, aardappeltje en nog iets erbij en klaar is het?
opisop_shop schreef:Eet hij ook niet mee als je wel ergens uit eten bent, dat je dan een maaltijd neemt waarvan hij wat mee kan eten, of een kleine sidedish qua groente erbij voor hem?
Ik probeer maar wat hoor, zijn zelf gelukkig gezegend met een gemakkelijke eter, dat scheelt.
saroanda schreef:Die ikea bakjes worden hier al bijna 4 jaar heel veel gebruikt. In de vriezer, magnetron en vaatwasser en zien er nog uit als nieuw.
Die van ons at met 16 maanden gewoon mee met de pot. Uit eten doen we op een tijdstip dat het voor hem ook etenstijd is of hij gaat niet mee. En als we iets eten wat niet voor hem geschikt is krijgt 'ie een potje.
Sheran schreef:De 17 bakjes voor 3 euro (ofzo) van de IKEA zijn best ok, maar na een tijdje moet ik ze altijd weggooien omdat ze niet goed meer zijn. Bovendien zitten er een heleboel heeeele kleine tussen. En voor het milieu vind ik het ook niet zo prettig (maar daar ben ik zelf een mieperd mee).Liever heb ik glazen bakjes, maar die kosten weer wat meer.
Alwiene schreef:Carola, misschien weet je het al hoor, maar op Zwolle Zuid hebben we tegenwoordig ook een Xenos zitten. Naast de eveneens nieuwe Action. (Waar vroeger Jamin en Vogele enzo zaten). En in Zwolle Zuid zit ook een Zeeman. Zit trouwens ook een Kruidvat, geen idee of die wat hebben, maar een enkele keer hebben die ook wel eens diepvriesbakjes en je kan maar net mazzel hebben. Blokker zit er ook, maar daar had je geloof ik al gekeken
C_arola schreef:Hier net op zondag naar de Jumbo, verschrikking qua drukte en ze hadden heel slim het bord met 4e wachtende gratis boodschappen weggehaald, jammer want er waren erg veel 4 wachtenden in de rijen bij de kassa's.