Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magootie

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:20

Ik heb mijn Z3 Compact ongeveer een half jaar en is een paar keer gevallen maar nog geen kras te bekennen!! Is echt een top telefoon!!

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:04

honor 3c besteld!
ik ben erg benieuwd.. hopelijk morgen binnen!
vandaag mijn iphone wel vijf minuten in mijn handen gehad alles bij elkaar opgeteld en ineens LEEG! :')

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:06

Ik heb sinds zondag de Samsung Galaxy A5. Toch de witte genomen, ik neem een bronsgoude bumper.
Wat een verbetering qua batterij, deze gaat makkelijk anderhalve dag mee zonder uit te vallen of ineens naar 1% te schieten. Verder konden gelukkig al mijn foto's en contacten worden overgezet, dus dat was erg fijn. In het gebruik vind ik hem ook super. Hij is ook een stuk groter dan mijn Iphone, precies de goede maat. Ik begrijp dat de A7 even groot moet worden al de Note en dat vind ik echt te groot. Al met al ben ik tot nu toe erg blij.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:22

honor 3C is binnen.. iets groter dan ik dacht maar goed ik had ook de afmetingen kunnen bekijken haha!
erg fijne telefoon tot nu toe..zit een goede camera op, veel beter dan de iphone 4s. en tot nu toe snel en makkelijk in gebruik!

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:38

nog 2 weken en ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen. *\o/*
had een samsuns S3 mini maar is in de wc gevallen. dus heb nu tijdelijk zo'n oud ding.. Ik kan niet wachten tot ik weer een ander mobiel uit kan kiezen. alleen welke moet ik nemen? Zit te twijfelen aan de Samsung S5 mini. waardor twijfels, heb al heel lang(bijna 1 jaar) geen smartphone gehad dus zal deze me net zo goed bevallen als de S3 mini of niet? iemand ervaring of suggesties? :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:13

Heeft iemand een idee wanneer de Oneplus Two uit komt? Heb er iets van horen zeggen maar kan er verder niks van vinden op hun website

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:55

_mexx_lady_ schreef:
Heeft iemand een idee wanneer de Oneplus Two uit komt? Heb er iets van horen zeggen maar kan er verder niks van vinden op hun website

Zijn geruchten, niets is zeker of bevestigd tot zover.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:34

Hmm vandaar.. Jammer dan gaan we er nog even op wachten. Als we er al op moeten wachten

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:29

_mexx_lady_ schreef:
Hmm vandaar.. Jammer dan gaan we er nog even op wachten. Als we er al op moeten wachten

Op dit moment is er niets dus valt niet veel te wachten. En als er een opvolger voor de OnePlus One komt zal het sowieso wel via het invite systeem gaan.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:24

anke_e schreef:
had een samsuns S3 mini maar is in de wc gevallen. dus heb nu tijdelijk zo'n oud ding.. Ik kan niet wachten tot ik weer een ander mobiel uit kan kiezen. alleen welke moet ik nemen? Zit te twijfelen aan de Samsung S5 mini. waardor twijfels, heb al heel lang(bijna 1 jaar) geen smartphone gehad dus zal deze me net zo goed bevallen als de S3 mini of niet? iemand ervaring of suggesties? :o

Ik ben van mening dat er betere toestellen zijn dan de S5 mini. Kun je beter kijken naar de Sony xperia Z3 compact.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:20

hallootjes :)
ik ben ook op zoek naar een nieuwe mobiel (logisch, waarom ben ik anders in dit topic :') )
hij moet lange batterijduur hebben, die ik nu heb is na intensief gebruik na 4/5 uur leeg..
moet maximaal 250,- zijn (200,- is een betere prijsklasse voor mij omdat ik een slechte spaarder ben)
goed kunnen downloaden enzo, want ik wil spelletjes er op zetten en op whatsapp onder andere.
niet na 3/4e jaar al kuren vertonen, zoals die samsung galaxy pocket neo van mij nu doet..

mocht je een goede mobiel hebben (ohja, handig als ie gewoon in mn broekzak past) lat me know, ook als ie wat duurder is, maar zolang ie niet net zo duur is als de iphone 6+...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:28

Aan het plafond van je budget, maar ik zou eens kijken naar de Huawei Ascend P7 anders, nu bij de MediaMarkt in de aanbieding.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:50

Mijn budget is nu nog maar 30,- :=

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:54

LiiNd_Y schreef:
anke_e schreef:

Ik ben van mening dat er betere toestellen zijn dan de S5 mini. Kun je beter kijken naar de Sony xperia Z3 compact.

Die lijkt mij ook wel wat, maar dan gaat het maandbedrag voor het abonnement behoorlijk omhoog en daarom twijfel ik nog. Heb nu ook S3 mini en kan volgende maand verlengen. Ben op zich nog wel tevreden trouwens.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:02

DeEenhoorn schreef:

Voor €30 haal je geen smartphone. :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:18

Quad schreef:
DeEenhoorn schreef:

Voor €30 haal je geen smartphone. :P

Ja wel, voor 7.99 bij de boulanger hier een chocolade Iphone! :') sprry is flauww!! :oo

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:54

Ik ben ook weer opzoek naar een nieuwe telefoon. Mijn Nubia Z7 mini beviel verder wel goed maar is iets te hard op de grond gevallen := Het scherm flikkert een beetje en de batterij is nu in 5 minuten van 100% naar 0 -O-

Nu moet ik dus weer opzoek naar een nieuwe.. Maar lastig hoor..

Wil tenminste een snapdragon 801, 3 ram en 2,5 Ghz. Een snelle telefoon vind ik belangrijk.

Zit nu met de Xiaomi Mi4 in gedachten maar die is er alleen in het wit en dat vind ik niet zo mooi :o Maar lees alleen maar goeie reviews over Xiaomi.

Wil er alleen het liefst ook een goeie camera op en dat heeft deze weer niet.. Maar is verder wel super snel en MIUI schijnt ook erg fijn en smooth te lopen.

Dus misschien toch door de camera en witte kleur heen kijken?

OnePlus heb ik een tijd terug nog een invite voor gehad en weg gegeven haha. Ik lees er steeds minder goeie verhalen over. Vooral over de software en gele scherm. Terwijl ik dacht dat dat probleem al opgelost was. Het geluid schijnt ook niet zo goed te zijn (is zacht met bellen) en met mooi weer is de scherm erg moeilijk af te lezen. Bevalt hij jou nog steeds goed Quad?

Twijfel dus of ik weer voor een Chineesje ga of voor een uit de winkel. Alleen ben je dan wel weer het dubbele kwijt en dat vind ik weer zonde als je het zelfde voor de helft van de prijs kunt krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:07

Ik mag over 2 weekjes mijn abonnement verlengen, maar ik zit te twijfelen tussen de iphone 5S en een Samsung S4. Ik heb nu een iphone en die bevalt mij super goed! ben er echt tevreden mee. Nu heeft mijn moeder de S3 en ik merk dat ik dat grote scherm ook fijn vind. Het voordeel van de samsung is dat ik die zonder problemen kan pakken bij mij verlenging. De iphone 5S staat bij Hollandsnieuwe niet op de site. Ik heb al contact met ze gehad en het zou eventueel mogelijk zijn om via hun aan een iphone te komen, maar ik weet het nu niet :P iemand die mij iets over de S4 kan vertellen?

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:46

@_lauraaa
Een goede vriendin van mij heeft de S4 en is hier erg tevreden over.
Hij heeft een erg goede batterij, ze kan hem 2 dagen gebruiken zonder op te laden.
Voor de rest in het gebruik is die erg fijn, ik gebruik hem ook wel eens. Ik vind het zeker een goede telefoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:52

Batterij zou nu een groot pluspunt zijn! aangezien mijn Iphone het meestal maar een halve dag volhoud. Ook de helderheid van het scherm zou bij mij een groot pluspunt zijn! Weet iemand hier of gegevens van apps bijvoorbeeld Hayday overgezet kunnen worden? of ben ik dat nu helemaal kwijt.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:02

De 5s vergelijken met een Galaxy s4 is niet helemaal gelijkwaardig je kan dan misschien beter kijken naar de Galaxy s5 denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:07

Hoezo? ik was aan het twijfelen tussen deze 2 telefoons. Ik heb nu een iphone 4S en die bevalt mij goed. Maar de grote en helderheid van het scherm vind ik aan een samsung een pluspunt. De Galaxy S5 is niet te krijgen bij hollands nieuwe als ik het goed heb.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:21

Dan zou ik eerder gaan voor de 5s denk ik de Galaxy s4 is net wat ouder dan de 5s.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:19

Even een vraagje! Mijn moeder krijgt constant berichten van het nummer 9373. Maar hoe kan ik dit blokkeren? Ik heb al van alles geprobeerd maar kan zo niks vinden
Mijn moeder heeft een Samsung galaxy S5 mini

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:49

_mexx_lady_ schreef:
Even een vraagje! Mijn moeder krijgt constant berichten van het nummer 9373. Maar hoe kan ik dit blokkeren? Ik heb al van alles geprobeerd maar kan zo niks vinden
Mijn moeder heeft een Samsung galaxy S5 mini

Kijk hier eens?
http://www.payinfo.nl
Welke provider heeft ze?