Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anke_e schreef:nog 2 weken en ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen.![]()
had een samsuns S3 mini maar is in de wc gevallen. dus heb nu tijdelijk zo'n oud ding.. Ik kan niet wachten tot ik weer een ander mobiel uit kan kiezen. alleen welke moet ik nemen? Zit te twijfelen aan de Samsung S5 mini. waardor twijfels, heb al heel lang(bijna 1 jaar) geen smartphone gehad dus zal deze me net zo goed bevallen als de S3 mini of niet? iemand ervaring of suggesties?
LiiNd_Y schreef:anke_e schreef:nog 2 weken en ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen.![]()
had een samsuns S3 mini maar is in de wc gevallen. dus heb nu tijdelijk zo'n oud ding.. Ik kan niet wachten tot ik weer een ander mobiel uit kan kiezen. alleen welke moet ik nemen? Zit te twijfelen aan de Samsung S5 mini. waardor twijfels, heb al heel lang(bijna 1 jaar) geen smartphone gehad dus zal deze me net zo goed bevallen als de S3 mini of niet? iemand ervaring of suggesties?
Ik ben van mening dat er betere toestellen zijn dan de S5 mini. Kun je beter kijken naar de Sony xperia Z3 compact.
_mexx_lady_ schreef:Even een vraagje! Mijn moeder krijgt constant berichten van het nummer 9373. Maar hoe kan ik dit blokkeren? Ik heb al van alles geprobeerd maar kan zo niks vinden
Mijn moeder heeft een Samsung galaxy S5 mini