Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Dankjulliewel. Ondanks dat gekke gesprek zijn we toch blijkbaar goed overgekomen en is dit unaniem besloten. Toch wel heel blij
We gaan vanavond lekker uiteten en ons na de pasen zorgen maken over de rest van het verloop. Hopelijk gaat dat inderdaad wat beter dan het voorgaande proces!
kosseh schreef:Gefeliciteerd!
Nu snel de gekke periode van bieden en het gesprek vergeten
Hoe denken jullie over de berichten over de dalende prijzen van huizen enzo?
Zal het dit keer doorzetten?
Hoop er eigenlijk wel op. Rente wel omhoog, maar eigen geld deel heeft wel meer toevoeging nu.
Steenbok12 schreef:Contrast met rente is vooral groot. Hier zou het geloof ik 600/800 euro bruto minimaal schelen met dezelfde vraagprijs door rente verandering. Echt absurd. Was voor ons verschil tussen wel of niet kopen. Dus als dan de vraag minder wordt snap ik dat mensen in de knoei zitten. Woon je ook regio Eindhoven? Hier maak ik ik me niet zo'n zorgen met dat we ver onder water komen. Wonen in mierlo en inderdaad veel vraag in regio met ASML enzo overal. Dus dat is fijn zolang we niet weg hoeven. Voor mijn zoontje van 3 ben ik benieuwd als hij gaat studeren ooit
Hutcherson schreef:Onze financiering is paar weken terug berekend op 4,8% pffff.
Je betaald dubbel zoveel rente per maand als aflossing. Ik ben geneigd de rente niet heel lang vast te zetten. Maar eerst ff sparren met de bank voor de goedkoopste optie.