Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:51

mariekeoo schreef:
ik krijg maandag mijn sleutel van mijn huurhuisje. Daar gaan we intern ook even verbouwen haha. Kan ik ook eindelijk foto's delen :D

Spannend!! Ga je verbouwen in een huurhuis?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:55

PSvanLot schreef:
mariekeoo schreef:
ik krijg maandag mijn sleutel van mijn huurhuisje. Daar gaan we intern ook even verbouwen haha. Kan ik ook eindelijk foto's delen :D

Spannend!! Ga je verbouwen in een huurhuis?

haha nouja behangen, nieuwe vloer, keuken aanpakken, gewoon alles naar mijn smaak maken :D nu al zin in. Maar alles is wel ontzettend duur. En deze studente is beetje arm (niet helemaal gepland om te verhuizen, maar dit was wel enige kans.)

Janine1990

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:22

Spannend hoor Mariekeoo!!
Ik zie dat je vlak bij mij woont, huisje daar gekregen?

En met weinig budget kan je ook heel ver komen hoor!!! :D

PSvanLot, vandaag geen foto's? :D

Ik zou gisteren woonwinkelen, maar we bleven steken bij een kledingzaak... :+
Nu ben ik een beetje door mijn deco-inspi heen :+

Maar waar ik even geheel off the record benieuwd naar ben, zijn jullie douche-rekjes... Of hoe ze ook mogen heten... Ik heb helaas geen nis, en ik wil een royaal rekje... :+ Nu staat alles heel stom op de grond, want die rekjes met zuignappen vielen om de haverklap van de muur af... :roll:
Dan maar wel gaten boren...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:25

Janine1990 schreef:

Maar waar ik even geheel off the record benieuwd naar ben, zijn jullie douche-rekjes... Of hoe ze ook mogen heten... Ik heb helaas geen nis, en ik wil een royaal rekje... :+ Nu staat alles heel stom op de grond, want die rekjes met zuignappen vielen om de haverklap van de muur af... :roll:

Foto's van de hele bovenverdieping vol pakken laminaat whaha nee hoor. Heb alleen foto's van internet geplaatst haha.

Wij hadden in ons vorige huis een rekje van de badkamerwinkel. Was behoorlijk duur maar is altijd mooi gebleven. Was een hoekmodel.

https://www.fonq.nl/product/tiger-onu-d ... ek/246319/

Deze is het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:27

Nou ik ben vandaag verhuist. Momenteel woon ik ff boven, want beneden ligt alles nog op zijn kop, keuken en wc eruit, 1 bende nog :+

Mijn 1e vraag.. Slaapkamer is klaar, behalve de kleur.. Nu alles nog wit incl beige gordijnen van de vorige bewoner. Maar voor ik een muur ga verven moet ik eerst weten waar het bed het mooist/fijnst/handigst staat :+

Afbeelding

Wat zouden jullie doen? Aan de korte muur zit de lamp (ik heb alleen lampen aan de muren en nergens aan de plafonds :+ ) maar ik heb ook een nachtlampje, dus dat is geen noodzaak.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:27

Janine:
Ik koop eerdaags deze:
https://www.action.com/nl-nl/p/hoekrek-/
Enige wat ik me afvraag is of ze ook te stapelen zijn zodat ik er twee op elkaar kan zetten.

Die hoekrekken met zuignap blijven hier ook niet goed hangen, ook omdat 1-2 vd de nappen precies op een voeg komen waardoor ze niet vastzuigen.
Zo'n hoekrek met telescooppaal kun je bijna nergens meer vinden en zo wel zijn ze tegenwoordig vrij duur of je moet er net in een promotie tegenaan lopen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:28

Relaxed, hoe groot is je bed en hoe vanaf welke hoogte beginnen je ramen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:29

PSvanLot schreef:
Foto's van de hele bovenverdieping vol pakken laminaat whaha nee hoor. Heb alleen foto's van internet geplaatst haha.

Wij hadden in ons vorige huis een rekje van de badkamerwinkel. Was behoorlijk duur maar is altijd mooi gebleven. Was een hoekmodel.

Deze is het!

Haha ja dat geeft weinig beeld van de realiteit :')

Gaaf rekje! Dat ziet er solide uit, heel veel van die rekjes ogen een beetje alsof ze zomaar gaan roesten.
Zal eens verder neuzen op Fonq!

PSvanLot

lor1_1984 schreef:
Janine:
Ik koop eerdaags deze:
Enige wat ik me afvraag is of ze ook te stapelen zijn zodat ik er twee op elkaar kan zetten.

Die hoekrekken met zuignap blijven hier ook niet goed hangen, ook omdat 1-2 vd de nappen precies op een voeg komen waardoor ze niet vastzuigen.
Zo'n hoekrek met telescooppaal kun je bijna nergens meer vinden en zo wel zijn ze tegenwoordig vrij duur of je moet er net in een promotie tegenaan lopen

Die blijven echt voor geen meter staan en worden zo smerig...

mariekeoo

Janine1990 schreef:

hihi dichtbij? ik heb huisje in mijn ouderlijk dorp gekregen. woonde een jaar in Groningen. Maar ben geen stads mens. Heb alles in het dorp. Maar de huurhuizen daar zijn verschrikkelijk lastig om te krijgen (wachtlijst is 9 jaar) en kopen kon nog niet. En toen kwam een particulierder met een aanbod. Beetje duur. Maar ik dacht, dit is mijn kans. Het is niet heel groot. Maar prima voor mij alleen. Ik zal dinsdag even wat foto's maken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:30

lor1_1984 schreef:
Janine:
Ik koop eerdaags deze:

Dat vind ik er te goedkoop uit zien :o

Anoniem

PSvanLot schreef:

160*200 en gewoon normale hoogte ramen. Ik lig ongeveer even hoog als de vensterbank :+

PSvanLot

Janine1990 schreef:
PSvanLot schreef:

Deze is het!

Haha ja dat geeft weinig beeld van de realiteit :')

Gaaf rekje! Dat ziet er solide uit, heel veel van die rekjes ogen een beetje alsof ze zomaar gaan roesten.
Zal eens verder neuzen op Fonq!

De realiteit moet nog 2 weken wachten whaha.

Je bent wel wat geld kwijt maar het is het wel waard. Zag dat je er nu 2+1 gratis krijgt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:31

Relaxed schreef:
Nou ik ben vandaag verhuist. Momenteel woon ik ff boven, want beneden ligt alles nog op zijn kop, keuken en wc eruit, 1 bende nog :+

Mijn 1e vraag.. Slaapkamer is klaar, behalve de kleur.. Nu alles nog wit incl beige gordijnen van de vorige bewoner. Maar voor ik een muur ga verven moet ik eerst weten waar het bed het mooist/fijnst/handigst staat :+

[ [url=m/OO7IAV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat zouden jullie doen? Aan de korte muur zit de lamp (ik heb alleen lampen aan de muren en nergens aan de plafonds :+ ) maar ik heb ook een nachtlampje, dus dat is geen noodzaak.

Ik zou het bed met het hoofd naar de onderste muur zetten... Aangenomen dat de kamer wel diep genoeg is voor je bed :P

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:31

Relaxed schreef:
PSvanLot schreef:

160*200 en gewoon normale hoogte ramen. Ik lig ongeveer even hoog als de vensterbank :+

Dan zou ik het bed tegen de lange muur zetten met hoofdeind. Op een andere plek moeilijk ivm deur en ramen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:32

PSvanLot schreef:

Je bent wel wat geld kwijt maar het is het wel waard. Zag dat je er nu 2+1 gratis krijgt.

Nog maar 1 op voorraad :') Dan heeft het weinig zin :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:32

Ik had zo'n hoekrekje van ikea, gewoon geschroeft en 3 bakjes. Ideaal omdat het gewoon vast zat. Geen roest, wel kalk :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:33

mariekeoo schreef:
hihi dichtbij? ik heb huisje in mijn ouderlijk dorp gekregen. woonde een jaar in Groningen. Maar ben geen stads mens. Heb alles in het dorp. Maar de huurhuizen daar zijn verschrikkelijk lastig om te krijgen (wachtlijst is 9 jaar) en kopen kon nog niet. En toen kwam een particulierder met een aanbod. Beetje duur. Maar ik dacht, dit is mijn kans. Het is niet heel groot. Maar prima voor mij alleen. Ik zal dinsdag even wat foto's maken.

Wow 9 jaar had ik niet verwacht... Lekker joh, genieten straks! :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:34

Relaxed schreef:
Ik had zo'n hoekrekje van ikea, gewoon geschroeft en 3 bakjes. Ideaal omdat het gewoon vast zat. Geen roest, wel kalk :+

Ik heb zo'n 'roestvrij'stalen hoekbakje met zuignappen.
1: hij donderde elke keer naar beneden
2: hij roest :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:35

Janine1990 schreef:
PSvanLot schreef:

Nog maar 1 op voorraad :') Dan heeft het weinig zin :P

sukkels.... haha. verder niks top op Fonq?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:36

Janine1990 schreef:
Relaxed schreef:

[ [url=m/OO7IAV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou het bed met het hoofd naar de onderste muur zetten... Aangenomen dat de kamer wel diep genoeg is voor je bed :P

Ja 3 meter dus kan er goed omheen. Qua ligging neig ik ook naar de lange muur. Dan lig ik zelf ook aan de deur kant.. En als ik die muur kleur zie je dat meteen als je binnenkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:37

lor1_1984 schreef:
Relaxed schreef:

Ik heb zo'n 'roestvrij'stalen hoekbakje met zuignappen.
1: hij donderde elke keer naar beneden
2: hij roest :')

Zuignappen werkt niet in de douche, door kalk plakt het nooit lekker op je tegels. Ik zal ff zoeken naar die van ikea..

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:38

Relaxed schreef:
Janine1990 schreef:

Ja 3 meter dus kan er goed omheen. Qua ligging neig ik ook naar de lange muur. Dan lig ik zelf ook aan de deur kant.. En als ik die muur kleur zie je dat meteen als je binnenkomt.

Waarom zou je binnenkomst een witte muur moeten zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:39

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:39