Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker plekje om je paard te hebben.
Heb nu 20 jaar in de stad gewoond, in mijn puberteit prima naar mijn zin gehad, maar mijn echte 'roots' liggen toch meer op het platteland..
Zelfs een poging gedaan tot wonen in Amsterdam, maar dat was de grootste fout die ik heb gemaakt haha.
Ik vind het wel fijn om naar een grote, drukke stad toe te gaan, maar ik ben er blij om dat ik zelf kan bepalen hoe lang ik in de drukte blijf hangen. 

onze wijk is rustig, alle voorzieningen hebben we in het dorp en ik zit zo in Utrecht of Nieuwegein voor winkelen.Schuur_ schreef:Ik woon in een kleine stad van ong 16 000 inwoners en ben toch een centrum meisje hoor. Zou het liefst ergens wonen aan de rand van een centrum dat je als je visite hebt gewoon te voet een terrasje kunt doen of even snel naar de super loopt.
Maar dan wel zo aan de rand dat je met wat wandelen of 2min fietsen aan de natuur zit. Speld in een hooiberg is dit
Denk dat dat ook wel in ons voordeel is straks met de verkoop
Schuur_ schreef:Ik woon in een kleine stad van ong 16 000 inwoners en ben toch een centrum meisje hoor. Zou het liefst ergens wonen aan de rand van een centrum dat je als je visite hebt gewoon te voet een terrasje kunt doen of even snel naar de super loopt.
Maar dan wel zo aan de rand dat je met wat wandelen of 2min fietsen aan de natuur zit. Speld in een hooiberg is dit
ok centrum is net geen loopafstand (5 min fietsen) maar verder is het precies alles wat jij omschrijft. Super op 2 min lopen. Bos op 2 min fietsen.
Ik ben toch wat minder minimalistisch, wil wel een comfortabel leven.
996981 schreef:Grappig die discussie hier. Het is zo persoonsafhankelijk waar iemand zich thuisvoelt.
Is deze hier al voorbij gekomen?
https://www.funda.nl/koop/losser/huis-4 ... gildehaus/