Ik denk dat mijn doperwt de verkeerde kant op is gegroeid, er is er nu 1 ontkiemt en bij de ander aan de andere kant steekt er al een wortel uit, maar zie geen groen aan de bovenkant Naja ik wacht het maar even af
Ik moet alleen de courgette nog, maar ik ga morgen wel even heel onopvallend bij het zelfscannen door de bak ploeteren, op zoek naar de courgette
SuSem
Geplaatst: 29-03-16 17:45
Mrijk schreef:
Ik zoek nog: *rode biet *sperzieboon *courgette
En dubbel Andijvie,radijs, tuinkers, augurk, doperwt, watermeloen en 2x slamix
Magik doperwt ? Ik heb courgette dubbel
Roosje01
Geplaatst: 29-03-16 17:52
Zo staan ze er bij mij nu bij niet alles gezaaid omdat sommige direct in de grond gaan en paar zijn nog onderweg met de post.
Broccoli morge even verhuizen naar grotere potjes. En me kas weer in elkaar zetten dankzij de storm. Was wel blij dat ik me plantjes binnen had gehaald.
Yvankaxx
Geplaatst: 29-03-16 19:25
Hier gaan een aantal wat te hard, heb ze ook maar bij het raam weg gehaald. Als ze doorschieten, zijn ze dan nog wel te redden? Anders kan ik er 3 weggooien
Edit:
Komkommer, radijs en tuinkers zijn het
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-16 19:34
Tuinkers moet je gewoon oogsten, meer wordt het niet
M'n eerste meloen is geboren
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 29-03-16 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo ja: Tuinkers is een kruid, dus meer dan een groen stengeltje wordt het niet. Kersen zoals jij bedoelt groeien aan bomen, die kweek je niet in een paar weken
Dat was een serieuze vraag ja Nu ik toch op blonde tour ben, waar gooi je zoiets doorheen dan
Word ook wel gegeten op een broodje. Dan doe je brood met kaas en tuinkers, schijnt lekker te zijn
mooney
Geplaatst: 29-03-16 20:05
Volgens mij eten mensen het voornamelijk op brood (samen met kaas, komkommer of philadelphia oid). Op de tuinkers site ( ) staan ook nog wat suggesties, maar of je daar met de hoeveelheid van een moestuintje van de AH wat aan hebt vraag ik me af. http://tuinkers.com/tuinkers-recepten/
Shenavallie
Geplaatst: 29-03-16 20:25
vuurneon schreef:
Shenavallie schreef:
Ben zelf toch ook maar eens een paar potjes gaan proberen en zowaar: de rucola sloeg meteen aan. Er steken nu allemaal kleine sprietjes met 'hartvormige' blaadjes boven de grond. Ben erg benieuwd!
Rucola is ook net onkruid
Fantine
Geplaatst: 29-03-16 20:46
Ik heb momenteel sperziebonen, wortelen, rucola en broccoli geplant. Laatste 2 zijn al uitgekomen, vrees alleen dat broccoli aan het doorschieten is... Maar heb geen koelere plek waar ook nog zonlicht komt. En pas volgende week tijd om potgrond te gaan halen om over te planten, kleine beetje wat ik nog heb is een bodempje . Alles op dezelfde dag geplant (18 maart), maar van de eerste 2 nog geen spoor, vraag me af of dat nog wat gaat worden...
Is er iemand die watermeloen wilt ruilen? Ik heb rode biet en rucola dubbel..