Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:Leuk zeg!
Wij hadden als eerste bank een mp bank omdat we een nieuwe niet konden bekostigen
Bij Seats en sofa's heb je ook goeie en goedkope banken
Wendy schreef:Ik vind Ikea juist prima kwaliteit voor het geld en absoluut niet te vergelijken met Leenbakker, Kwantum e.d.Onze banken zijn nog steeds heel netjes, op het moment dat dat niet meer zo is, kopen we er gewoon nieuwe hoezen voor, ideaal
Mijn zus heeft dezelfde banken, al een jaar of 10 inmiddels en die zijn ook nog steeds hartstikke goed. Dus ik herken me absoluut niet in het beeld van ikea meubels wat een aantal hier schetst
pmarena schreef:Sonja, ben je inmiddels al wat zekerder over het "rare" huis? Het klinkt wel leuk verder, en veel ruimte is op zich wel fijn natuurlijk. Kamertje als kantoortje, kamertje voor de planten-rommel, kamertje voor de was, enz.
Alleen omdat jullie vooral veel buitenruimte willen, vind ik het al met al toch wel een beetje klinken alsof je misschien toch neigt naar "ik wil een huis" en dat dit niet hèt huis is maar dat je misschien gewoon weg wilt
Liselot schreef:Funda heb ik toen zelf ook flink op gekeken toen ik mijn huis kocht, dus lijkt me inderdaad wel handig om hem daar sowieso op te krijgen. We gaan denk ik maar gewoon eens met een aantal makelaars kletsen en dan kijken of we bij eentje een goed gevoel hebben.
De makelaar via waar ik mijn huis heb gekocht wordt het sowieso niet, dat was echt een drama!
Pmarena: Met de buren gaat het inmiddels behoorlijk goed. Stuur nu een whatsappje als ik wil gaan slapen en dan gaat de muziek doorgaans ook wel zachter. Eigenlijk van de zotte dat ik bijna elke week moet appen, ze hebben zelf ook ogen en een klok, maar goed...
Ontzettend balen van die huurster, nu maar hopen dat je er snel iemand anders voor hebt, of nog beter het gewoon verkoopt!
het vergelijken van notarissen loont inderdaad flink! De notaris die mijn hypotheekadviseur aanraadde was 500 euro duurder dan de notaris die ik zelf had uitgezocht