Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Weet iemand waar je bakjes voor de vriezer met 0,25-0,3 l inhoud kunt kopen? Gaat om de zelfgemaakte voeding voor mijn zoontje, potjes zijn duur en hij eet gewoon mee met ons maar de bakjes die je kunt kopen zijn alleen 0,2-0,5 soms 0,3 maar de stukprijs ligt dan op 2,- per bakje wat erg duur is. 0,5 l inhoud heb ik niks aan omdat ik bijna nooit 2 dagen achter elkaar bewaarde voeding nodig heb.
Hema, blokker, action, ikea en xenos hebben het niet..
Rampshellie schreef:Big Bazar?
Charaz schreef:Ik wilde zeggen Tupperware maar die zijn heel wat duurder dan 2,-
saroanda schreef:
wemkelover schreef:Wij hebben een euroland, ik weet niet of jullie dat ook hebben. Maar die verkope ook vaak van die dingen en heel goedkoop vind ik.
pmarena schreef:Ik heb deze een poosje geleden besteld, superfijne bakjes maar vergeleken met die van Ikea wel een stuk duurder
http://www.bol.com/nl/p/curver-fresh-go ... 002756272/
Themba schreef:C_arola schreef:Ikea set is inderdaad wat voor ons, eens kijken wanneer we die kant op gaan, alleen voor zulke bakjes 1 uur enkele reis met de auto is geen optie
Ik heb ze toen der tijd bij de xenos gehaald vier bakjes voor drie euro ofzo ging super! Precies groot genoeg!
Quellian schreef:Ik was het topic kwijt uit mijn eigen berichten?
Mijn vriend is een aantal weken geleden zijn baan verloren en kreeg per direct geen geld meer, toen werd ik toch wel een heel stuk creatiever dan ik al wasDe eerste week was ik 21 euro kwijt, de tweede week 23 euro en de derde week bijna 30 (moest ik kattenbakgrit en spullen voor de verjaardag van mijn zoontje hebben). Wij deden altijd boodschappen ergens tussen de 60 en 80 euro (waren daarmee al gezakt van 100-120 euro per week). Maar ik zie nu hoe makkelijk het me af gaat
pmarena schreef:Verzendkosten waren voor mij gratis, je hoeft maar voor 20 euro te bestellen bij Bol voor gratis verzending....
Sonja_vR schreef:Carola, zit er niet gewoon een vergendelingetje oid aan de binnenkant van het laatje?
dat is bij de meeste wel zo, ben er nog geen tegen gekomen waar het laatje er niet uit kan en er inmiddels aardig wat onder handen genomen (thuiszorg)
verzendkosten bol is idd combineren, kijken of er nog meer is wat je nodig hebt wat ze goedkoop hebben en Xenos heeft over het algemeen wel kleine bakjes etc, althans, ik kom ze eigenli9jk altijd tegen als ik eens in de xenos ben.
Alter_Ego schreef:In stukjes snijden, of ook erg leuk, de 'bladen' van elkaar losmaken. Beetje olie verwarmen, witlof erin en eventjes roerbakken. Na ongeveer een minuutje de honing erover, beetje naar eigen smaak net hoe zoet je hebt wilt hebben. Dat nog eventjes omscheppen en dan is het al klaar. Supersimpel!