Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:Fotos worden nl "dubbel" opgeslagen in zowel je camera rol als op whatsapp.
Dorus schreef:Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet hierop. Ik heb voor Facebook messenger ingesteld dat deze geen gebruik mag maken van mobiel internet. Desondanks krijg ik op mobiel netwerk meldingen als ik nieuwe berichten heb. Waarom?

Heel onhandig is dat ja, en om dat nou steeds weer aan te passen... Maar het is voor zover ik weet wel de enige oplossing (behalve het geheel uitzetten van het gebruik van mobiele data) om geen data meer te gebruiken aan pushberichten, omdat de telefoon dat ziet als systeemfunctie in plaats van als functie van de app.
Ik heb sindskort een iPhone (hiervoor altijd Samsung) en loop tegen een probleempje aan. Ik heb begin deze maand muziek op mijn iPhone gezet door het op mijn computer te downloaden, vervolgens op itunes om mijn laptop te zetten en daarna het te synchroniseren met mijn telefoon. Ik heb nu wat extra muziek gedownload en wil dat op diezelfde manier weer op mijn iPhone krijgen, maar hij synchroniseert de itunes op mijn laptop niet met de muziek op mijn telefoon. Wie weet wat ik moet doen om het op mijn telefoon te krijgen?
)
Ben bang voor het moment dat dit kabeltje overlijd omdat telefoon dan niet meer te laden is. Hij connect ook niet met de andere kabels met onze iMac