De a5 heeft maar een kloksnelheid van 1200, niet erg snel.....
Kido
Geplaatst: 22-01-15 22:16
LiiNd_Y schreef:
Willen ze niet horen denk ik...
Quad
Geplaatst: 22-01-15 22:24
LiiNd_Y schreef:
Kloksnelheid zegt alleen niet alles, de type processor en SoC vind ik veel belangrijker. Evenals de UI wat over Android gelegd is. Zo zal een Sony skin soepeler lopen dan die van LG en al helemaal die van Samsung.
Een high-end toestel zal gewoon beter presteren dan een mid-end of low-end. Toevallig worden de betere camera sensoren vaker geplaatst in de hogere klasse dan de lagere.
EJV
Geplaatst: 23-01-15 09:42
Kloksnelheid van mijn huidige telefoon is lager als 1200, maar over zijn snelheid ben ik tevreden. Als ik ze vergelijk ga ik zeker wel vooruit, zeker wat betreft de batterij. Zit alleen toch te dubben tussen de A5 en A7, de A7 wordt niet veel duurder en twee maanden wachten overleef ik ook wel.
Prima! Gisterenavond de accu volgeladen, die is nu op 42% Dus dat is een grote verbetering in vergelijking met mijn vorige telefoon waarbij de accu net 6 uur mee ging. Toen ik hem net had haalde hij het ook geen hele dag.
Hij is ook een stuk sneller dan m'n S4 en reageert veel beter qua touchscreen. Natuurlijk zal het allemaal wat minder worden naarmate hij ouder wordt maar ik ben meer dan tevreden. Ook de nieuwe touchwizz werkt een stuk soepeler. Ik ben er blij mee
Nanno_123
Hoi! ik kom ook even binnen vallen.. ik word gek van mijn iphone 4s! hij is ook al wel wat jaartjes oud en de batterij is echt super slecht dus hij valt steeds uit..
helaaaaaaas heb ik echt weinig te besteden voor een nieuwe telefoon, dus ik heb wat telefoons zitten vergelijken met een site en mijn oog valt nu op de Honor 3C, weet iemand of dat wat is?
de telefoons die ik heb vergeleken: - Motorola Moto 4G - Samsung galaxy S3 NEO - Honor 3 C - Iphone 4s(als vergelijking)
Telefoons zitten allemaal erg dicht bij elkaar moet ik zeggen qua kunnen.. wat ik belangrijk vind is:
- Batterij moet lang mee gaan - Geen trage telefoon - verder gebruik ik een telefoon alleen voor bellen/whatsappen/facebook/Nu.nl en af en toe is een spelletje.. veel bijzonders is dat geloof ik niet?
Iemand aanbevelingen?
Oja telefoon moet minimaal een jaar mee kunnen maar liever twee jaar natuurlijk(bij alle telefoons krijg je wel 2 jaar garantie volgens mij, dus dat moeten ze wel redden toch?)
Ik wil graag weten of het mogelijk is om het sluiter geluid van de camera van mijn galaxy s5 uit te zetten . Ook al staat mijn telefoon op stil of trillen, hij blijft geluid maken als ik een foto maak. Heel irritant. Kan ik dat ergens uitzetten en zo ja, hoe,
Bij sommige toestellen is het vast gezet omdat het in sommige landen verboden is om foto's te maken zonder dat er een sluitergeluid wordt afgespeeld.
Soms is het mogelijk om het uit te hebben wanneer je telefoongeluid uit staat, of enkel het media geluid, of het is uit of in te schakelen in de instellingen.
Helaas. Alles op stil gezet, ook media en alles. In de instellingen staat het camera geluid er niet bij. Ook niet bij de instellingen van de camera zelf. Heel vervelend. Maar dan is het niet anders vrees ik .
pff ik mag volgende week mijn abonnement verlengen en een nieuw toestel uitzoeken, maar heb hier dus totaal geen verstand van... Heb nu een nokia lumia 820 maar door windows heb je daar best beperkingen in de apps. Nu ben ik aan het twijfelen tussen: Sony xperia Z3 compact samsung s5 mini htc one mini iphone
Wie o wie kan mij helpen. Krijg nu al zoveel wisselende adviezen. Ik begreep dat de iphone en de xperia sneller kapot gaan, aangezien ik hele dagen op stal werk en kleine kinderen heb die soms heel snel ineens een telefoon in handen hebben (en weleens laten vallen). Nou zijn alle smartphones daar natuurlijk niet helemaal op berekend maar in hoeverre is dit te doen met gebruik van screenprotector en een hoes/case eromheen? mijn nokia is in het begin ook een paar keer kapot gegaan, maar nu ik er een case en screenprotector op heb is hij niet meer kapot gegaan en wel vaak genoeg gevallen.... Ook moet het in mijn broekzak kunnen vandaar allemaal kleinere versies. Verder is ietwat waterbestendig fijn aangezien ik altijd in een buitenbak rijd en dus ook in de regen..??
De Sony Xperia Z3 compact is wel de beste van de door jou genoemde Android toestellen, deze is pure high-end waar die andere mini's afgeslankte modellen zijn.
Dat begreep ik ook, alleen van iemand anders begreep ik dat die heel snel kapot gingen ivm glazen scherm.....Of zou zo'n otterbox daar goed genoeg voor zijn?
Valt ook wel mee.. Ik zou in jouw geval voor elk toestel wel een hoesje bij aanschaffen, of je het graag wil of niet. Stal en kinderen zijn nu eenmaal geen veilige omgeving.
Otterbox heeft geen Sony in het assortiment maar op eBay zijn er ik weet niet hoeveel hoesjes te vinden. Dat je mag verlengen wil overigens niet zeggen dat je persé moet verlengen. Als je huidige abonnementsvorm en toestel je aan staat kan je ook gewoon door blijven gaan, het is maandelijks opzegbaar.
Ja klopt weet ik maar heb nu een lease telefoon nokia en die egint wat kuren te krijgen en abonnement wil ik ook iets anders... En tja met zo'n gewoon hoesje heb ik mijn Nokia scherm ook kapot gekregen... Heel stom uit mij handen laten vallen van 30 m hoogte... Dus tja vandaar dat mij die andere wel interessant leek...