Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik heb een paar pagina's gemist, dus als het daar al besproken is, laat maar weten: dan scroll ik even terug naar de bewuste pagina. Maar ik begreep dat het plafond per maand gaat gelden?
Horsepride schreef:Yv_ schreef:Ik heb een paar pagina's gemist, dus als het daar al besproken is, laat maar weten: dan scroll ik even terug naar de bewuste pagina. Maar ik begreep dat het plafond per maand gaat gelden?
Per maanden gaan zit dit dan ook aanpassen op de huidige buiten tempratuur
Klinkt mij meer als een broodje aap.
Gitana schreef:Spenk schreef:Ze hebben een hele verdeling per maand waarin je in de zomermaanden maar iets van 17 kuub mag vebruiken en in de wintermaanden heel veel meer.
Je mag prima meer verbruiken he, er zit niet een maximum aan je verbruik.
Je mag stoken zoveel als je wilt
Spenk schreef:Misschien moet jij eens gaan verdiepen in hoe zulke dingen werken voordat je dingen roept als mensen die niet er werken op de loonlijst zetten of dat de overheid dit bij moet gaan houden en daarvoor extra mensen aan nemen moet. Dat is allemaal helemaal niet aan de orde. De regeling is juist zo dat het vrij simpel toepasbaar is.
Elisa2 schreef:_djoeke_ schreef:Het lijkt of sommige mensen liever hebben dat de overheid niks doet. Ik ben in ieder geval wel blij met het prijsplafond.
Ook als je daardoor juist meer gaat betalen?
Elisa2 schreef:Hoe dan als alle tarieven stijgen per 1 januari en er weer 21% BTW op komt en de prijs voor stroom duurder wordt?
Bellatrix schreef:In mijn slaapkamer tocht het bij de ramen. Is enkel glas.
Gitana schreef:Misschien fijn als mensen zich eens gaan realiseren dat dit allemaal gebeurd omdat de wereld in een staat is om van te janken.