Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als het meezit van de week tekenen
Dan is dat ook maar weer klaar. 
Vandaar de vraag, hoe hebben jullie gekozen?
Janine1990 schreef:Hoelang van te voren bespreken jullie de notaris? Ik weet namelijk nog niet welke.
Mijn eerste idee was om naar de notaris hier in het dorp te gaan, maar daar hebben mijn ouders vorig jaar de hypotheek overgesloten en die maakte er een regelrechte puinhoop van. Waar in de uiteindelijke akte nog dingen stonden die m'n ouders anders wilde hebben, waarvan de notaris zei dat het niet nodig was. Moeders is uiteraard niet akkoord gegaan en heeft het gekregen zoals ze wilde.
Dit was niet een hele goedkope notaris... Dus wat doet 'de goedkoopste', vraag ik mij dan afVandaar de vraag, hoe hebben jullie gekozen?

), nieuwe cv ketel .. Nieuwe keuken wordt geplaatst als we de sleutel hebben ..
en hebben 2,5 week geleden pas gekocht

sterker nog. Vandaag is er een nieuw hoofdstuk aan de soap toegevoegd.
er blijkt een polis te lopen onder onze hypotheek van een bedrijf waar we allebei nog nooit van gehoord hebben.
Nu is ons dossier een hoofdpijn dossier. De adviseur destijds is ervoor veroordeeld wegens valsheid in geschrifte. En hij mag geen adviseur meer zijn, helaas is hij nog wel medeeigenaar van een makelaarskantoor. Tegen de accountmanager van de hypotheek maatschappij was helaas te weinig bewijs.
Desbetreffende bv in financiele advisering en handel in licensies is opgericht in de periode dat wij met de hypptheek bezig waren. Moet dus grondig uitgezocht worden wat er gaande is. Kost weer tijd en zal mogelijk de nodige gevolgen hebben weer. Of het stuk is per vergissing in ons dossier terecht gekomen bij de zoveelste overhuizing van maatschappij naar maatschappij. Of er is daadwerkelijk opzet in het spel.