Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat scheelt een hoop, 
we zijn met zijn twee, komt een tweede hond bij, maar kinderen zitten echt niet in de planning. )
) En de slaapkamer schilderen, die muren zijn nu zwart en dat lijkt me niet heel erg aantrekkelijk 
) toch even weg zei onze makelaar (
) In ieder geval voor de foto's.
Al leuk zat om je eigen huisje in te richten 
En gelukkig gaan we uit eten vanavond vanwege de restaurantweek dus hoeven ons niet zo lang ergens anders zoet te houden
Shiloh schreef:Tja, het blijft ikea, dat blijft niet eeuwig mooi natuurlijk. Ik wil gewoon een leuke en vooral comfortabele bank om minimaal de komende 5 jaar mee door te kunnen. Heb nu gewoon geen geld voor een kwaliteitsbank. Ben natuurlijk een starter en moet het allemaal van 1 salaris doen.

Veel meubels staan er niet, dus dat scheelt al. Woonkamer oogt echt wel mooi, ruim en licht. Alleen boven is het een beetje propperig, eens kijken hoe we dat een beetje mooi laten ogen
Onze banken zijn nog steeds heel netjes, op het moment dat dat niet meer zo is, kopen we er gewoon nieuwe hoezen voor, ideaal 

Behalve dan dat ik niet zou overdrijven met wat ik allemaal zou doen (maar ja, ons huis staat nog steeds niet te koop, dus wat is mijn advies waard?).

Bovendien hebben we er ook de tijd niet voor om dat zelf te doen.