Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Oh en qua witlof ga ik denk ik voor de variant met banaan erbij, ben momenteel erg fan van banaan (eet zeer veel banaan/ei/havermoutpannekoek lol) dus heb die sowieso in huis en vermoed dat het zoetige van de banaan het evt. bittere (wat ik me herinner) een beetje verdoezeld
Hoewel de variant van Carola ook lekker klinkt!
De beschuit heeft neem ik aan de functie van panneermeel? Kan ik dat gewoon weglaten of beter een vervanger voor nemen? Ik mag nl geen beschuit en er is wel glutenvrij paneermeel maar dat is zeer fijn van structuur en maakt het over het algemeen minder knapperig (en zonder ei blijft het ook niet plakken), heb ik sowieso niet in huis dus dan zou dit recept meer voor de toekomst zijn
Blingh schreef:Ik vandaag ook wezen Lidl en. Extra mager rundergehakt met 30% korting. Pak aardappelpuree E1,49 en pot rode kool met appel e 0,62 cent.
Zo n pak gehakt is 400 gram maar gebruik ik de helft van.
Vanavond eten we dus rode kool schotel uit de oven. Ik bak dan eerst het gehakt, daarover de rode kool & daarover aardappelpuree met wat paneermeel. In de voorverwarmde oven en smullen!
Plien91 schreef:Echte waar?! Ik was vanochtend bij de Lidl maar niet bij het vlees gekeken. Het zou mooi zijn als hun bio aanbod uitbreidt. Qua groenten en fruit zijn ze wel al behoorlijk goed bezig vind ik.
pmarena schreef:Boodschappen die niet duur zijn dat is erg welkom, maar je geld uitgeven aan wat meer verantwoorde producten dan vind ik toch ook belangrijk. Al is het maar 1 ster qua dierenwelzijn / omgang met de natuur, daarmee geef je altijd nog een beter signaal af dan echt zielig zo goedkoop mogelijk vlees kopen denk ik dan
Citaat:Ik vandaag ook wezen Lidl en. Extra mager rundergehakt met 30% korting. Pak aardappelpuree E1,49 en pot rode kool met appel e 0,62 cent.
Zo n pak gehakt is 400 gram maar gebruik ik de helft van.
Vanavond eten we dus rode kool schotel uit de oven. Ik bak dan eerst het gehakt, daarover de rode kool & daarover aardappelpuree met wat paneermeel. In de voorverwarmde oven en smullen!