Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Wij zijn gevraagd om kennis te komen maken met de verkopende partij. Niet gebruikelijk en volgens mij zijn de andere bieders ook uitgenodigd. Duurt wel lang voor er uitsluitsel is.
Cayenne schreef:Hutcherson schreef:Wij zijn gevraagd om kennis te komen maken met de verkopende partij. Niet gebruikelijk en volgens mij zijn de andere bieders ook uitgenodigd. Duurt wel lang voor er uitsluitsel is.
Jeetje, wat een aparte gang van zaken!
Ik hoop toch niet dat ze verwachten dat jullie tegen elkaar op gaan bieden ofzo
Achterom schreef:Cayenne schreef:
Hoezo? Het kan ook heel gunstig uitpakken, ze gaan blijkbaar niet alleen voor de hoogste prijs maar willen wellicht ook iemand wat gunnen...
Cayenne schreef:Hutcherson schreef:Wij zijn gevraagd om kennis te komen maken met de verkopende partij. Niet gebruikelijk en volgens mij zijn de andere bieders ook uitgenodigd. Duurt wel lang voor er uitsluitsel is.
_San87_ schreef:Hutcherson schreef:Wij zijn gevraagd om kennis te komen maken met de verkopende partij. Niet gebruikelijk en volgens mij zijn de andere bieders ook uitgenodigd. Duurt wel lang voor er uitsluitsel is.
Mijn god zeg. Het is dat t je droomhuis is...
VanHuisUit schreef:Begrijp eventuele verkopers wel, als je er veel gevoel bij hebt bij het huis en de buurt wil je het goed 'overdragen'. Dus mooi dat jullie mogen langskomen.
Zie het als een eer en een gunst, ze zullen echt geen tientallen mensen langs laten komen.