Samantha_ schreef:Ik had een TGTG pakket bij het stoepje bemachtigd. Net lopend even opgehaald, 2 tassen vol met brood, broodjes frikandel broodjes etc.
Al het brood zit al in de vriezer.
Tgtg is vaak bij de bakker idd heel goed
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelynn schreef:Ik heb toevallig een half uurtje geleden een tgtg bij de bakker in het dorp opgehaald voor het eerst. Was helemaal in de veronderstelling dat je bij de bakker "gewoon" brood krijgt, maar niets is minder waar![]()
Dacht dan kan ik het invriezen en heb ik weer sneetjes brood voor mee naar werk de komende weken, maar nu heb ik wel heel luxe brood de komende weken (of eigenlijk dagen want hier doe ik wel minder lang mee).
4 kaasbroodjes, 3 (ham-kaas?) croissantjes, hoop alleen kaas en als er vlees in zit dan gaan ze naar mijn moeder haha. Een grote boter-amandel-spijt koek, 3 krentenbollen en een ander los broodje (geen idee wat het is)
Denk dat ik de kaasbroodjes en krentenbollen wel in kan vriezen, boterkoek komt met een paar dagen samen met mijn moeder wel op. Alleen het bolletje en de croissantjes even kijken. Kan je croissantjes invriezen?![]()
Morgen als het lukt maar even een gewone broodbox bij de supermarkt proberen te bemachtigen
PSvanLot schreef:Dat er niemand die je kent elektrisch rijd met een hybride auto, dat lijkt me sterk.
paars schreef:Ik heb de tgtg app gedownload; maar als ik lees dat er 800.000 broden per dag over zijn dan gaat er ergens iets niet helemaal goed toch? Aan de kant van de veeleisende consument en aan de kant van de bakker die soms wel heel erg veel soorten brood aanbiedt.
Mooi dat met de tgtg er iig verspilling wordt vermeden!
poes schreef:PSvanLot schreef:Dat er niemand die je kent elektrisch rijd met een hybride auto, dat lijkt me sterk.
Met een echte hybride ken ik niemand nee, ken ik wel nog vanuit autoverhuur.
E hybride ken ik wel. Allemaal dikke bakken en nee daar wordt echt geen Km elektrisch op gereden. In de verhuur moesten we ze ook bijna nooit laden.
Zonnebloem92 schreef:ja dat herinner ik me ook nog. Iemand reed zakelijk lease en had 0% bijtelling. Maar reed weinig op electrisch. De fuel tankpas had geen limiet. Auto was serieus zwaar en zoooooop. Maar goed, ik ben ook niet roomser dan de paus en het was ook een tijd waarin er veel minder laadpalen waren.Dat had mijn zwager ook inderdaad, puur voor de lagere bijtelling want laden deed hij niet (wilde ook geen paal thuis).
paars schreef:Zonnebloem92 schreef:ja dat herinner ik me ook nog. Iemand reed zakelijk lease en had 0% bijtelling. Maar reed weinig op electrisch. De fuel tankpas had geen limiet. Auto was serieus zwaar en zoooooop. Maar goed, ik ben ook niet roomser dan de paus en het was ook een tijd waarin er veel minder laadpalen waren.Dat had mijn zwager ook inderdaad, puur voor de lagere bijtelling want laden deed hij niet (wilde ook geen paal thuis).