Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:karijn schreef:Janine,
Als ik die laatste voorbeeldfoto’s zie, kan je op Marktplaats zoeken op Vintage. En dan kijken naar het Deens design. Strakke houten kastjes die makkelijk over te schilderen zijn.
En anders zoeken op Queen Ann stijl als je inderdaad van de buikkastjes houdt.
Je bed zwart wrappen zou ik niet doen. Dan heb je vier beachtinten. Een lichte beige of zandkleur zou beter passen met blauw en wit.
Even wat voorbeelden:
[ [url=m/xKEizO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tkxd6q.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jtNIBO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UfUf5F.png]Afbeelding[/url] ]
Heb je link van de eerste?
PSvanLot schreef:Ik wil op de nieuwe zolder mijn wasmachine laten inbouwen met deurtjes ervoor en daarnaast wasmanden achter deurtjes.
Hebben jullie dat ook in huis?
PSvanLot schreef:Ik vind de wasmachine op de zolder heerlijk. Heb een grote zolder met een aparte wasruimte waar je kunt wassen, strijken en drogen. Zou echt niet anders willen.
Misschien gaat het in de toekomst nog eens naar de bijkeuken allemaal maar voor nu meer dan prima.
Lekkage ben ik niet bang voor. De wasmachine staat in een betonnen en betegelde bak. Water kan nergens heen.
Op de badkamer vind ik niets, daar wil ik gewoon een relaxed plekje.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Ik vind de wasmachine op de zolder heerlijk. Heb een grote zolder met een aparte wasruimte waar je kunt wassen, strijken en drogen. Zou echt niet anders willen.
Misschien gaat het in de toekomst nog eens naar de bijkeuken allemaal maar voor nu meer dan prima.
Lekkage ben ik niet bang voor. De wasmachine staat in een betonnen en betegelde bak. Water kan nergens heen.
Op de badkamer vind ik niets, daar wil ik gewoon een relaxed plekje.
Ik wil t ook liever niet op de badkamer, maar daar zit de enige aansluiting en elders is geen plaats.
karijn schreef:PSvanLot schreef:Ik wil op de nieuwe zolder mijn wasmachine laten inbouwen met deurtjes ervoor en daarnaast wasmanden achter deurtjes.
Hebben jullie dat ook in huis?
Niet op zolder maar beneden in de bijkeuken.
[ [url=m/97YfdM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naast de wasmachine hebben we nog vakken gemaakt. Onderin staat de wasmand voor theedoeken, vaatdoekjes, kleden van de hond. Daarboven planken voor wc papier, was,iddel, andere schoonmaakmiddelen en zooi als de schaatsen en fietskleding van mijn man. Boven in de badkamer staan de wasmanden voor wit en bont van mijn man en mijn en op de kamers van de jongens staat ook een wasmand.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Oe dat klink akelig!
Ik heb sowieso geen droger. Aan de lijn droogt prima.
Doe ik ook. Echter heb ik in mijn nieuwe huis daar geen plek voor, dus de droger zal er toch komen (is er al, alleen nog niet in gebruik).
noviceh schreef:DubbelDun schreef:Zelf in het potje gezet!@noviceh: zelf gemaakt... of zo gekocht ??De pootjes zaten er al onder, vond m zó leuk!
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:
Doe ik ook. Echter heb ik in mijn nieuwe huis daar geen plek voor, dus de droger zal er toch komen (is er al, alleen nog niet in gebruik).
Je moet gewoon roeien met de riemen die je hebt. Wanneer kun je in je nieuwe huis?
imd schreef:@boras: ondanks het consequent legen van het filter dan? Weet dat mijn moeder dat niet vaak genoeg doet, dat is sowieso gevaarlijk natuurlijk. Ik zou m zelf sowieso nooit aanzetten als ik niet thuis ben of slaap inderdaad..
PSvanLot schreef:Janine1990 schreef:Hier niet zo goed in de winter, vrij vochtige tuin helaas.
Droger komt er straks dus wel, in de bijkeuken en draait sowieso snachts niet.
Vochtig huis denk ik haha
Blacky94 schreef:[
Tof kleurtje hierboven! Ik vind je foto van die 2 paarden aan de muur ook echt prachtig!