Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:xIrlijn, deze vent houd ik liever zelf maar als ik er nog eens één tegenkom dan zal ik hem naar je doorsturen.
Ik denk dat ik toch voor 1 of 2 brede planken ga zodat ik er ook wat andere spulletjes op kan zetten zoals foto's maar ik ga er nog een paar nachtjes over slapen en ondertussen zijn suggesties altijd welkom.
In principe is het nog maar voor 4 maanden dus het moet vooral niet teveel gedoe zijn.
xIrlijn schreef:Coconut, ik vroeg me nog af op wat voor blokken de houten plaat staat? Heel leuk hoekje!
En precies Jolien, dat lijkt mij ook mooi!
Tutti_Frutti schreef:Ik zie hier dat sommige mensen een echt stekjesrek hebben! Is dat makkelijk zelf te maken?
Hier nu telkens in de weer met glaasjes/vaasjes maar vind het eigenlijk wel leuk zo'n rek!
Jolien87 schreef:xIrlijn schreef:Héél mooiZo'n horizontaal plantenpotje is ook leuk!
Bedoel je een brede plantenbak?
Coconut schreef:xIrlijn schreef:Coconut, ik vroeg me nog af op wat voor blokken de houten plaat staat? Heel leuk hoekje!
En precies Jolien, dat lijkt mij ook mooi!
Eigenlijk gewoon op zwarte bakstenen. Wel viltjes onder de onderste laag geplakt, zodat het mijn nieuwe vloer niet beschadigd. Dit is namelijk in een van de slaapkamers boven.