. @Vec: op de Allerhande site kan je ook hoeveelheden aanpassen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
C_arola schreef:vec schreef:Hoe handig, zie op de lidl een recept staan. Daar kun je zelf het aantal personen bij invullen en dan passen ze de aantallen aan.
Ik kijk daar nooit voor recepten matador is wel handig als we een keer met meer mense gaan eten dan normaal.
de vers aanbiedingen twee voor een kun je mooi delen dan.
marseillezeep in poedervorm. Dit keer hebben we de hele voorraad meegenomen 7 pakken
dame aan de kassa lag in een deuk.
Vorige portie was voldoende voor een jaar
. Shampoo idem ook uit frankrijk. Scheelt een bak geld.
desnoods voor in de vriezer. Hondenvoer uitmikken met kortingsacties.
. Dus pp ongeveer 25 euro per week met vlees alles vers koken groente enz. Uitschieters naar 75 euro eens per 6/8 weken bij kopen in dld aan voorraad ook weer voor twee huishoudens
. Maar vooral groente of pakken sap die lusten we beiden wel. Of ik mag iets niet ivm allergie en hij wel dan combineren we dat. Werkt al ruim 2 jaar erg goed. Of we koken samen en eten samen nog gezelliger ook.
bv spareribs of ander erg vet vlees niks voor mij. Idem dingen die ik ken en kan koken en hij weer niet
, eventueel vooraf folders bekijken die ik niet krijg maar hij wel. In zijn woonplaats zit een aantal winkels en anders een dorp verderop ook die ik niet in de buurt heb. 
ik heb (slechts) 2 flessen black meegenomen, had net Ariel pods ingeslagen bij de kruidvat. Had nog wat andere boodschappen, 15 euro afrekenen en 14 euro bonus. Staat altijd leuk
Heb er 2 mee genomen en nog 4 wasverzachter