Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Selka schreef:Tja het hoort er misschien een beetje bij M_D_H? Stress he.
Wij hebben maar 1x echt ruzie gehad en dat was bij het opstellen van het samenlevingscontract en testamentMaar als wij uit elkaar gaan kan dat dankzij dat contract wel zonder ruzie haha.
Ik zou nooit fraude plegen! Je gaat echt voor gaas. Daarbij zou ik zelf ook niet kunnen slapen en vriend zonder werk komen te zitten.
LinsxDot schreef:Oke ja wij sluiten een verzekering af kwa overlijden van 1 van ons het huis voor ander niet meer betaald hoeft te worden of een deel igv. Samenlevenscontract komt wel ooit of trouwen haha.
amandananana schreef:Een samenlevingscontract zorgt ervoor dat het huis van jullie samen is ook op papier (als je daarvoor kiest) zo kan als een van jullie overlijdt de familie van diegene nooit aanspraak maken op de helft van het huis omdat je partner dan automatisch het huis erft. Ook maak je afspraken over gezamenlijke rekeningen, bezittingen, etc. Het werd ons heel erg aangeraden en ik ben blij dat we het doen.
LinsxDot schreef:Oke ja wij sluiten een verzekering af kwa overlijden van 1 van ons het huis voor ander niet meer betaald hoeft te worden of een deel igv. Samenlevenscontract komt wel ooit of trouwen haha.
LinsxDot schreef:Word ook wel gedaan hoor hihi! Zelfde als lins je bent al 26 tijd voor kinderen trouwen enz phoeh hou op krijg het benauwdwe willen alles heus wel maar op een tempo van rustig aan niet omdat iedereen pusht
dan weer ik me alleen maar harder af om niet te doen samenlevingscontract zal er heus wel tegen die tijd komen hoor maaar rustig aan ik ga nog niet dood hoop ik
LinsxDot schreef:Nouja we zien het ooit wel! Wil het voorlopig igv niet. Krijg het benauwd van woord samenlevingscontract of trouwen. Komt wel komt niet op een half jaar aan.