Als je naar de Ikea gaat voor iets specifieks is het handig om de voorraad te checken op de website. Had ik de laatste keer niet gedaan, dus uiteindelijk via internet besteld.
Wat betreft de bestekbakken bij de Action. Heb ik niet gezien. Maar het assortiment wisselt vrij regelmatig, dus dat kan veranderen.
Ging er niet specifiek voor gelukkig, ik heb de Alex kastjes gekocht en daar zoek ik nu dus organisers voor. Ik heb niet zo'n behoefte dikke verzendkosten te betalen voor een paar bestekhouders van een paar euro eigenlijk. Maar ik kan ook niet echt iets in de maat online vinden, heb al verschillende websites bezocht. Anders moet ik maar kijken wanneer ik weer naar Ikea kan gaan. Heb nu bakjes die niet zo heel mooi zijn en niet heel goed passen en de perfectionist in mij wordt een beetje gek nu
Romeo2007
Geplaatst: 10-06-17 20:51
Hi allen!
Zouden jullie willen kijken voor mij misschien of er bij jullie in de action nog van die zwarte rubberen fitness tegels liggen? Ze kosten ongeveer 5 euro per pak. Ik zoek 11 pakken en ze zijn erg lastig te vinden. Dank jullie wel!
Ik zag dat de airfryer weer in de aanbieding is bij de action... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou zo'n ding wel willen proberen, maar wil daar niet te veel aan uitgeven
Wat doe je allemaal in de fryer dan? En vreet zo'n ding stroom of valt dat mee? Ik bak wel eens friet in de oven, maar das lang zo knapperig niet als uit de frituur. Ben echter totaal niet opgegroeid met een frituur, dus weet niet wat er allemaal in de fryer kan? Over 2 weekjes jarig, dus ik kan hem vragen, maar heb niet ontzettend veel ruimte op mn aanrecht, haha!
Kentaro
Geplaatst: 14-06-17 11:18
Wij hebben er een van philips en vind hem geweldig!! Wij hebben hem in de trapkast staan en als we hem gebruiken halen we hem tevoorschijn Wij gebruiken hem alleen voor patat en snacks, maar je kan er veel meer mee! Afbakbroodjes hebben wij ook wel eens gedaan. Vind het echt een aanrader!
Ik gooi álles er in! En alles wordt knapperig. Gebruikt minder stroom als een oven.
8nnemiek
Geplaatst: 14-06-17 13:13
Ik heb een tefal actifry, járen geleden al gekocht maar nog steeds erg blij mee. We maken er vooral frietjes mee, maar je kan er vanalles in gooien tot volledige maaltijden met sauzen aan toe. Die van de action ken ik ook niet.
goede reacties over de airfryer... Jammer dat niemand ervaring heeft met die van de action .
little_birdy
Geplaatst: 14-06-17 18:55
Als het net zon kwaliteit is als de mixer en de waterkoker van hun zou ik het ten zeerste afraden
Banyu
Geplaatst: 14-06-17 19:30
little_birdy schreef:
Als het net zon kwaliteit is als de mixer en de waterkoker van hun zou ik het ten zeerste afraden
Want? Gebruik de mixer al jaren!
GamblersCup
Geplaatst: 14-06-17 19:45
Ik ook, prima ding.
Ik heb de airfryer van de action. Op zich doet ie het prima. Niks langere baktijden, gaat net zo vlot. Maar eigenlijk is ie net even te klein (het mandje dan, het ding zelf neemt behoorlijk wat ruimte in op het aanrecht als groot, zwart ei) en accessoires heb ik er nog niet voor gezien. Terwijl er voor andere merken accessoires voor zijn om het bakken van bepaalde dingen makkelijker te maken/te vergroten. Ik gooi er bijna al mijn vlees in, patat en snacks gaan er in, gisteren heerlijke zoete aardappelpatat gemaakt! En voor het eerst in mijn leven kan ik gehaktballen maken die precies goed zijn: buitenkant wat steviger, binnenkant sappig, zonder draaien of aanbranden. Binnen een kwartier staan ze op tafel!
Maar de volgende gaat zeker weten van een groter merk zijn, mét accessoires
Hebben jullie ook al weken de 3in1 raamwisser erbij staan op de website op de pagina van de nieuwste artikelen? Bij mj staat die al weken ergens bovenaan