hier nog 1 dagje wachten voor we gaan kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovemyhorse1 schreef:Hier een regelrechte domper!!
Woensdag waren we het met de makelaar van ons droomhuis overeen gekomen met de prijs.
Belde net mn vent op dat de makelaar naar hem had gebeld dat een andere partij 10.000 euro meer had geboden dan ons terwijl wij in onderhandeling zijn en alleen nog maar overeen moesten komen over de opleverdatum!!!!
Krijg ik die makelaar niet te pakken en heb maar zijn voicemail ingesproken en gezegd dat hij mij terug moet bellen.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
Iemand hier verstand over?
Volgens mij mag je als je in onderhandeling geen ander bod aannemen van een andere partij of heb ik het hier mis?
Prijs waren we over uit alleen de opleveringsdatum nog niet en zodra die bekend zou zijn dan zou een voorlopig koopcontract ondertekend worden.
En die makelaar nog tegen mij zeggen dat hij zo niet is om met een andere partij in zee te gaan wanneer wij in onderhandeling zijn.
Moest het ff van me afschrijven want het stoom komt uit mn oren!!!
Georgette schreef:Alsof het zo moet zijn, wij gaan maandag een huis bezichtigen en plots krijgen we vandaag bericht van onze makelaar dat we na 3 maanden eindelijk weer eens een kijker hebben
Trouwens, vorige week plaatste ik hier toch de link van het huis van m'n nicht in Amsterdam? Is verkocht binnen een week!
lovemyhorse1 schreef:De makelaar van de verkopende partij belde net.
Er wordt een heel smerig spelletje gespeeld!!!
Dat bod van die 10.000 euro was niet echt geboden.
Wij waren al met de prijs overeen gekomen maar die verkoper is naar een huis gaan kijken wat boven zijn budget ligt.
Als hij het huis aan ons zou verkopen tegen de afgesproken prijs dan zou hij al een restschuld hebben van 50.000 euro en dat nieuwe huis moest ook nog helemaal verbouwd worden.
Maar ze hebben dat gezegd zodat wij meer zouden bieden terwijl de prijs al vast staat.
Ik kan er niks aan doen dat zij naar een huis boven hun budget gaan kijken.
De makelaar van de verkopende partij heeft tegen de verkoper gezegd dat ze dan maar moesten blijven wonen waar ze nu wonen want de verkoper wil nu ineens de vraagprijs hebben wat never nooit geboden wordt!!!
Makelaar was erg boos en had er veel tijd en energie in gestoken en dan zo.
Ga nu die verkoper een mail sturen dat ik het niet netjes vindt hoe hij de zaak heeft behandeld.
Heb 1 geluk en dat is dat de makelaar van de verkopende partij aan onze kant staat.