Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy_ schreef:Ik heb ook even advies nodig, ivm ons badkamertje. Wil deze graag een beetje opknappen, maar ik vraag me af of een bad haalbaar zou zijn bij ons qua ruimte.
Hierbij een plattegrond.
Achter de badkamer zit dus een bergruimte, hier hebben de vorige bewoners tegels achtergelaten om eventueel dit stukje bij de badkamer te kunnen trekken.
[ [url=m/HMzk2s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naast de ruimte lijkt het me niet zo chill om direct naast het toilet eventueel te gaan badderen, dus ik dacht aan misschien een klein stukje muur naast het toilet weer opbouwen zoals het er nu ook staat (heb eerder ook foto's geplaatst voor een beeld). Toilet verplaatsen lijkt me niet zo makkelijk en daarnaast ook weinig mogelijkheid voor.
Ben benieuwd naar de mening en ideeën van anderen! Anders misschien toch maar alleen een nieuwe inloopdouche en wastafelmeubel hihi, denk ergens wel dat dat reëler is. Al is de douche nu wel praktischer denk ik, we vinden het een beetje viezig..
Bij de buren kun je zien dat de ruimte wel gebruikt wordt in de badkamer.
[ [url=m/uBUQSR.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Nancy_ schreef:Wij hoeven geen wasmachine kwijt in de badkamer, mijn vraag is echt of jullie denken dat een bad haalbaar is en zo ja misschien praktische tips hebben.Een dakkapel op die plek dat mag denk ik niet, en zo wel hebben we daarvoor dan eerder andere voorkeuren.
Bijv op zolder en in de slaapkamer. Vind, naast dat ik niet denk dat het mag, meerdere dakkapellen naast elkaar niet mooi.
Ruimte voelt opzich trouwens niet krap, maar dat komt denk ik ook door de hoogte en doordat het door geen bad nu vrij ruim opgezet is haha.
Claudia erg mooi!!
ClaudiaHS schreef:Ik zal hier, nadat ik een half jaar geleden beloofd heb fotos te plaatsen van onze leefruimtes, nu eindelijk wat delen.
Dit zijn foto's gemaakt door een fotograaf.
Vanaf volgdende week gaat hij de verkoop in.
De alom bekende early dew zit hier dus ook op de muren![]()
[ [url=m/Wzje9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/81sfPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qIS5Eg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:PSvanLot schreef:Ik wil op de nieuwe zolder mijn wasmachine laten inbouwen met deurtjes ervoor en daarnaast wasmanden achter deurtjes.
Hebben jullie dat ook in huis?
Ik vind het al eng genoeg om mijn wasmachine in de trapkast te hebben. Vind de ventilatie wel een beetje een ding zeg maar...
_mexx_lady_ schreef:ClaudiaHS schreef:Ik zal hier, nadat ik een half jaar geleden beloofd heb fotos te plaatsen van onze leefruimtes, nu eindelijk wat delen.
Dit zijn foto's gemaakt door een fotograaf.
Vanaf volgdende week gaat hij de verkoop in.
De alom bekende early dew zit hier dus ook op de muren![]()
[ [url=m/Wzje9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/81sfPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qIS5Eg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omg van waar ben je? Ik wil dat huis! Heerlijke keuken
PSvanLot schreef:Ik wil op de nieuwe zolder mijn wasmachine laten inbouwen met deurtjes ervoor en daarnaast wasmanden achter deurtjes.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Wat een mooie oplossing, Samo.
Zelf zou ik wasmachine en droger niet op zolder willen hebben.
Als je geen vlieso trap hebt is het best te doen denk ik.
Dat had de oude eigenaar van mijn huis gedaan... Nou thanks but no thanks...
Janine1990 schreef:Hahaha nou same here hoor, maar het zou voor mij geen probleem zijn als ik een trap op of af moet.
_San87_ schreef:Inderdaad 1.80 bij laagste punt van de schuine kant die je nu op de foto ziet, plafond is 2.65 hoog._Nancy_ schreef:Wij hoeven geen wasmachine kwijt in de badkamer, mijn vraag is echt of jullie denken dat een bad haalbaar is en zo ja misschien praktische tips hebben.Een dakkapel op die plek dat mag denk ik niet, en zo wel hebben we daarvoor dan eerder andere voorkeuren.
Bijv op zolder en in de slaapkamer. Vind, naast dat ik niet denk dat het mag, meerdere dakkapellen naast elkaar niet mooi.
Ruimte voelt opzich trouwens niet krap, maar dat komt denk ik ook door de hoogte en doordat het door geen bad nu vrij ruim opgezet is haha.
Claudia erg mooi!!
Hoe hoog is de ruimte dan? Want als deze bij de schuine kant slechts 1.50 is, zou ik daar geen bad plaatsen. Is dat 1.80, dan wel. Hadden wij vroeger ook.
Samo schreef:PSvanLot schreef:Ik wil op de nieuwe zolder mijn wasmachine laten inbouwen met deurtjes ervoor en daarnaast wasmanden achter deurtjes.
Dat hebben wij niet, wij hebben de machines weggewerkt in de schuine wand, waardoor ze in de ruimte zelf geen plek innemen. Erg praktisch vinden wij. Zie foto:
[ [url=m/932fSz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op Pinterest heb ik wel veel ideeën zoals jij ze wil gezien. Vorig seizoen (dacht ik) heeft Eigen Huis en Tuin ook een hele mooie kast gemaakt met handige opbergmogelijkheden incl wasmachine en droger.