O en ik zoek nog 2 lampen

hangen hele industriele peertjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Mooi! Plant ziet ergoed uit, maar heb je hem niet liever op de grond?
Mooie stoel ook op de laatste foto, ik heb die ook al een tijdje op het oog, hoe zit ie?
MarjanB schreef:@BloemBloem, tja we hebben al zat dichte kasten en zijn bang dat een dichte kast erg massief wordt, ook omdat ie tussen woon en eetkamer komt te staan en dan heel veel licht tegen zal gaan houden. Mooie is dat ik dan ook nog eens een leuk servies kan kopen(weet vriendlief nog niet ghehe)
Emoe schreef:Boras schreef:Wat ga je ervan maken?
Neem aan dat deze vraag aan mij gericht was. Ik wil hem een licht kleurtje geven, zoals groen of lichtblauw. Verf zat er niet strak meer op doordat er op de rand gebeten is :p dus moest sws wel wat schuren. Maar dan weet ik genoeg, bedankt allemaal!
noviceh schreef:Ieuuuww..!!! PepermuntolieIk ben niet bang voor spinnen, maar heb ze liever niet. Vieze beesten poepen alles onder. Pak wel een glaasje als ze te groot zijn
![]()
Gesloten ledikant zou ik ook nooit voor kiezen ivm verstikkingsgevaar. Zelfs 'ademende' hoofdbeschermers worden afgeraden. Wel een schattig wiegje trouwens!