[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:59

De muziek van je telefoon naar de computer kopieren gaat niet volgens mij niet :n

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:04

Wij hebben sinds kort een wifi versterker in huis, omdat het mobiele bereik boven op de werkkamer en achter in de garage te wensen over liet (alle kabels komen voor binnen en daar hangt dan ook de wifi modem).
Nou zou ik verwachten dat de telefoon de sterkste wifi kiest, maar dit is niet het geval. Ook al zit ik in de voorkamer zowat naast de wifi-modem onze telefoons (5S & 6) kiezen toch beide voor de wifi versterker ipv de wifi-modem.

Is het mogelijk om aan te geven dat hij de sterkste moet pakken of werkt het net zoals met buitenlands netwerk en schakelt hij pas over als degene waar hij op zit geen bereik meer heeft?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 15:51

Ik weet zo niet of je dat kan aangeven en ik denk eerlijk gezegd dat als je dat doet dit heel veel van je batterij gaat vragen als hij de hele tijd op en neer moet schakelen.. Schakelt die niet over als je de WiFi even uit en aan zet?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:46

Geen idee, maar dan kan ik net zo goed handmatig selecteren.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 18:37

Hallo ik vroeg me af wat jullie van de accuduur vinden. Mijn abonnement verloopt en mag van mezelf nu eindelijk een iphone. Maar goed, ben student dus niet heel veel te besteden. Nu een leuke actie voor de iphone 5c gezien. Ik vroeg me alleen af hoe de accu duur is. Ik zit toch geregeld wel ff op fb of instagram. Ik hoor graag! (hij hoeft geen 2 dagen mee te gaan.)

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:58

Ik heb nog de 4s en daar kan ik een hele dag mee doen.
Als ik weinig op internet zit kan ik er zelfs 2 a 3 dagen mee doen.
Dus dat zal met de 5c zeker ook zo zijn.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:24

HorseTimeXL schreef:
Hallo ik vroeg me af wat jullie van de accuduur vinden. Mijn abonnement verloopt en mag van mezelf nu eindelijk een iphone. Maar goed, ben student dus niet heel veel te besteden. Nu een leuke actie voor de iphone 5c gezien. Ik vroeg me alleen af hoe de accu duur is. Ik zit toch geregeld wel ff op fb of instagram. Ik hoor graag! (hij hoeft geen 2 dagen mee te gaan.)

Ik heb de 5c en die houd het de hele dag vol en ik gebruikt hem heel veel haha. Ik luister altijd muziek, veel fb, app, yt en bokt.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:02

Ah super! Bedankt!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:13

Ik heb een tijdje terug ook een iPad mini gekocht, alleen als ik hem wil opladen wordt de oplader ontzettend heet. Is dit normaal? Ik ben nu een beetje bang dat hij in de fik gaat vliegen..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:40

mijn ipad oplader word ook heel erg warm als die in de oplader zit. Weet eigenlijk niet of het hoort

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:49

Denk dat het zo hoort. De oplader van mijn iPhone 5c en MacBook Air worden ook behoorlijk warm met opladen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:49

zelfs de imac word ook erg warm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:13

Mijn opladers worden ook heet inderdaad, en het zijn beide hele nieuwe opladers en toestellen die verder prima functioneren. Volgens mij worden alle opladers warm; de opladers van Samsung en hp ook in elk geval :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:35

De stekker van je oplader is niet alleen een verdeelstukje van USB naar 220, maar ook meteen een kleine transformator die hetgeen dat uit je stopcontact komt (220V) omzet naar wat er in je telefoon gestopt moet worden (5V). Het verschil moet omgezet worden naar iets anders en warmte is het makkelijkste.

Ik heb wel het idee dat de lader veel warmer wordt wanneer je je apparaat gebruikt terwijl je aan het laden bent tegenover wanneer je hem gewoon laat liggen.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:42

Nou, ik gebruik hem dus niet terwijl ik hem aan het opladen ben. Ik ben alleen bang dat hij in de fik vliegt/apparaat ontploft o.i.d :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:47

Mijn oplader wordt ook heet. Mijn telefoon trouwens ook, daar vrees ik wel voor dat ie nog eens ontploft ofzo. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 00:29

Als je iPhone te warm wordt krijg je een melding dat je hem even af moet laten koelen. Hij zal dus niet zomaar in de fik vliegen, haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 06:49

Ariannee schreef:
zelfs de imac word ook erg warm

nou, zeg dat, ik zet hem tegenwoordig zelfs uit 's nachts en als ik overdag lang weg ben, schrok me rot toen ik dat per ongeluk een keer voelde

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 08:29

Als je iStat installeert op je dashboard van Mac, kun je heel snel de prestaties van je Mac zien en ook zien wat er veel cpu slurpt waardoor die heet wordt. Dat de Macbook heet wordt van opladen heb ik zelden tot nooit. iPhone en ipad wel.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:25

Mijn Iphone heeft donderdag gezwommen in het toilet, gisterochtend wilde hij alleen nog maar het alarmnummer bellen, heb hem toen maar weer uitgezet en terug in een bak met rijst gelegd.
Gisteravond gaf hij alleen nog strepen in het beeld en ging mijn geluid zachter en harder.

Gek genoeg doet hij het nu vandaag beter dan voorheen.
Mijn vraag is dan ook, kan ik hem nu alweer gewoon gebruiken en opladen of moet ik hem nog even met rust laten? Of moet ik hem voor controle nog opsturen?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:00

Ik persoonlijk zou hem in de rijst laten liggen en morgen eind vd middag of avond weer proberen.
Beter langer dan korter laten liggen zegmaar. :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:28

ah ook al zwemles gehad, mijn iPhone6 heeft een bad gehad toen er een kan met 2 liter water omviel op tafel.
Ik heb/ben nog niet gebeld, maar ik zie wel dat de batterij als een malle leegloopt, het lijkt de 4S wel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:34

Shiloh schreef:
Als je iStat installeert op je dashboard van Mac, kun je heel snel de prestaties van je Mac zien en ook zien wat er veel cpu slurpt waardoor die heet wordt. Dat de Macbook heet wordt van opladen heb ik zelden tot nooit. iPhone en ipad wel.

Mijn MacBook wordt ook niet heet, de oplader daarentegen wel.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 13:22

Oh, die voel ik nooit. Geen idee :P

Ik snap echt niet waarom mensen een nat apparaat aan gaan proberen te zetten. Heeft je telefoon gezwommen? In een bak rijst (of tussen van die siliconen zakjes die je in nieuwe schoenen vind en zo) en gewoon minimaal een week niet aan komen. Dan heb je kans dat hij het overleeft. Helaas heb je waarschijnlijk door te proberen of hij het nog deed de telefoon verder vernielt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 16:12

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb sinds kort een iPhone, een macbook had ik al. De eerste paar dagen ging het gewoon goed allemaal, als ik foto's maakte, kwamen ze ook bij de foto's te staan op m'n macbook. Nu maak ik echter foto's met m'n iphone, maar komen ze gewoon niet op m'n macbook meer. Ik heb niets veranderd aan de instellingen o.i.d. en vind dit echt schijt irritant, dit is juist de reden dat ik zo graag een iphone wilde. :')

Iemand tips of die weet wat het kan zijn?