Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Iemand die me even uit de nood kan helpen? Mijn mobiel heeft tikken en nu ben ik het wel stilaan beu en ga hem terug instellen naar fabrieksinstellingen.
Maar nu wou ik eerst nog mijn contacten op mijn sim zetten en van alles een back-up maken maar geen idee hoe dit nu eigenlijk moet en google wordt ik niet wijzer uit.
Gaat om een Motorola moto G, wie kan even helpen?
Quad schreef:Ze zijn wel heel verschillend... Weet je van jezelf al wat je zoekt? Waaraan iets moet voldoen etc?
yellowtje8 schreef:_SnowBall schreef:Ja ik zag het bij de kijkshop! Waar heb jij hem gekocht? En dan ook in de kleur turquoise. In de winkel zelf of ergens anders? Zijn er leuke hoesjes? Ja sorry ik weet het ik vraag heeeel veeel! Sorry!
Ik heb hem gekocht bij art&craft.be want in augustus waren ze nog niet in nl te krijgen. Maar mijn broertje heeft hem laatst bij de kijkshop gekocht. Op ebay hebben ze heel veel hoesjes omdat ze in zuid europa heel erg populair zijn. Ik heb inmiddels al 5 hoesjes.
angelastolk schreef:ik heb mijn oog laten vallen op de sony z3 compact, ik heb hem gister even gezien en vind het een handzaam en mooi toestel. ik vind hem wel prijzig, en hoorde van iemand dat die ook vastliep (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen want er zit een groot intern geheugen in) zijn er mensen die er ervaring mee hebben, is het een aanrader?
magootie schreef:angelastolk schreef:ik heb mijn oog laten vallen op de sony z3 compact, ik heb hem gister even gezien en vind het een handzaam en mooi toestel. ik vind hem wel prijzig, en hoorde van iemand dat die ook vastliep (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen want er zit een groot intern geheugen in) zijn er mensen die er ervaring mee hebben, is het een aanrader?
Ik heb hem inmiddels 4 of 5 maanden geloof ik, vanaf hij uit is in ieder gevalIk vind het een fantastisch toestel! Goed van formaat, supersnel, maakt hele mooie foto's, mooi scherm ik kan eigenlijk geen minpunten noemen!
Die van mij is nog nooit vastgelopen
SanneJas schreef:Heeft er iemand ervaring met 1 van deze telefoons en hoe bevalt deze?
- Iphone 6
- Sony Xperia Z3 compact
- Nokia Lumia 930
-HTC one (m8)
Welke zouden jullie kiezen?
alvast bedankt!
(ik ga nu even zoeken in dit topic op deze namen)
Liesje89 schreef:Ik twijfel erg tussen de Samsung Galaxy A5, Alpha en de Note 4.. De A5 zou ik los kopen en dan een sim only nemen, de anderen gewoon met abonnement verlengen. Vind het zo lastig! Ik mag vanaf donderdag verlengen dus ik heb nog even de tijd