We voelen ons er allebei echt goed bij. Dat komt weinig voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aight schreef:Even in een spoiler hypothetisch:Spoiler:
hoeveel zouden jullie onderbieden op een huis wat 100 dagen te koop staat, label G, vrijstaand, 525.000 vraagprijs.
Basis is goed en degelijk, maar isolatie is 0, net zoals de verwarming nog met een geiser gebeurd.
Daarentegen vrijstaand, flink perceel, flinke bijgebouwen
Hutcherson schreef:Ik moest dat even googlen, maar dan bouw je toch een binnenmuur met isolatie? Kost wat maar denk dat je er dan zelf qua comfort al veel op vooruit gaat.
Aight schreef:Label G is inderdaad dramatisch, maar dat komt vooral omdat er nog met een geiser en CV uit het jaar stilletjes verwarmt word. De muur heeft ruimte voor spouw en inderdaad dubbel glas kom je al een eind.
Voor nu gaan wij even genieten en dromen
rina schreef:Aight schreef:Label G is inderdaad dramatisch, maar dat komt vooral omdat er nog met een geiser en CV uit het jaar stilletjes verwarmt word. De muur heeft ruimte voor spouw en inderdaad dubbel glas kom je al een eind.
Voor nu gaan wij even genieten en dromen
Nee hoor label G is niet dramatisch. Die van ons stond ook label G bij. Maar de taxateur vroeg zich al af hoezo. Ketel is 2020 vernieuwd. Er zit HR glas in. Niet het nieuwste maar toch. En het heeft zelfs spouwmuren, en toch label G. Wat volgens de taxateur makkelijk F had kunnen zijn. De labels stellen imo echt niets voor. En er wordt maar wat gedaan met die labels.
Mri schreef:Gefeliciteerd!!
Ik ga vandaag ff de makelaar bellen.
Hij zou mij gister bellen en heeft dat niet gedaan. Plus ik had gemaild dat wij mee willen doen met openhuizen dag. Bij ons huis staat dat er nog niet bij, bij het huis in de straat achter ons wel (terwijl die later hebben gecommuniceerd dat ze mee willen doen met openhuizen dag)
Hutcherson schreef:Gefeliciteerd aight!
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat het droomhuis dat al 5 maand te koop staat ineens nog een ander bod heeft gekregen. Blijkbaar heeft iemand anders de vraagprijs geboden (wij hadden juist eronder geboden omdat er weinig animo voor was en wij er echt iets in zagen) zonder ontbindende voorwaarden. Dachten we dat we eindelijk een unieke kans hadden op echt een parel in de dop. De biedingen moeten nog voorgelegd worden aan de verkoper maar ik kan het resultaat wel raden. Ben echt in slecht humeur zeg.
Hutcherson schreef:Gefeliciteerd aight!
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat het droomhuis dat al 5 maand te koop staat ineens nog een ander bod heeft gekregen. Blijkbaar heeft iemand anders de vraagprijs geboden (wij hadden juist eronder geboden omdat er weinig animo voor was en wij er echt iets in zagen) zonder ontbindende voorwaarden. Dachten we dat we eindelijk een unieke kans hadden op echt een parel in de dop. De biedingen moeten nog voorgelegd worden aan de verkoper maar ik kan het resultaat wel raden. Ben echt in slecht humeur zeg.